اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تجدید پیمان مردم دیار میرزا با مظلومان فلسطین

مردم روزه‌دار و ولایتمدار استان گیلان در روز جهانی قدس با مشت‌های گره کرده و با حضوری پرشور انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صیهونیستی و آمریکا نشان دادند و بار دیگر با آرمان‌های فلسطین تجدید پیمان کردند.

تجدید پیمان مردم دیار میرزا با مظلومان فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با توجه به واکسیناسیون عمومی و رنگبندی کرونایی، شرایط برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا با تاکید بر ضرورت رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی فراهم شد.

از صبح امروز راهپیمایی روز جهانی قدس از مسیرهای سه‌گانه در رشت و در ۹۵ نقطه استان گیلان آغاز شد.

ولایتمدار شهرستان رشت از مسیر سه گانه پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) سه سمت خیابان امام خمینی(ره)، میدان فرهنگ به میدان مصلی و سپاه پاسداران به سمت میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ به میدان مصلی و ورزشگاه شهید عضدیبه سمت خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ به سمت میدان مصلی نماز جمعه رشت را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا طی کردند.

مردم روزه دار و انقلابی دیار میرزا امروز بار دیگر به استکبار نشان دادند تا آزادی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و با به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیسم اوج نفرت خود را از سردم‌داران استکبار جهانی به رخ جهانیان کشاندند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول