اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تبلور حمایت از قدس شریف در خراسان‌شمالی

بار دیگر مردم غیور گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها برای حمایت از بیت المقدس صف کشیدند و با برگزاری مراسم باشکوه روز جهانی قدس، برادری و اتحادشان را به مستکبران نشان دادند.

تبلور حمایت از قدس شریف در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، بار دیگر زمین لرزید زیر گام های استوار، قاطع و محکم مردمان همیشه در صحنه و ولایتمدار خراسان شمالی که آمدند تا آزادی قدس را فریاد بزنند؛ تا لبیک گویند به ندای روح ا....

این مردم آمدند تا بیداری و هوشیاری شان را به رخ جهانیان بکشند و سینه سپر کنند در دفاع از مظلومیت فلسطینیان و مستضعفان. صدای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آل یهود» شان گوش مستضعفان را نوازش داد و لرزه ای شد بر پیکر پوشالی استکبار.

بار دیگر مردم غیور گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها برای حمایت از بیت المقدس صف کشیدند و با برگزاری مراسم با شکوه روز جهانی قدس، برادری و اتحاد شان را به مستکبران نشان دادند.

امروز بعد از ۲ سال برگزاری مجازی و خودرویی راهپیمایی روز قدس، باز هم زنان و مردان کرد و ترک، تات و کرمانج و ترکمن و فارس و بلوچ خراسان شمالی، باب الرضا(ع)، گنجینه معرفت ها، دوشادوش مسئولان حماسه ای دیگر خلق کردند؛ حماسه ای که خلق شدنش شور می خواهد و شعور.

مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی همزمان با روز جهانی قدس همپای تمام مسلمین جهان یک بار دیگر به صحنه آمدند تا نشان دهند با وجود همه فشارها و دسیسه ها همچنان مقاومت را تنها مسیر خود قرار داده اند.

اگر چه وعده دیدار ساعت ۱۰:۳۰ در میدان شهید بجنورد بود اما ملت همیشه در صحنه خراسان شمالی زودتر از زمان تعیین شده در محل از پیش تعیین شده حاضر شدند.

 

 

تا چشم کار می کند، شیفتگان ولایت از هر قشر و صنفی آمده اند تا دگر بار همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و همه ملت‌های تحت ستم اعلام کنند و تنفر خود را از نظام سلطه و اشغالگری و دفاع از قدس شریف بجای آورند.

یکی از شهروندان بجنوردی حضور در این مراسم را کوچکترین کاری که می تواند برای دفاع از مردم فلسطین انجام دهد عنوان و اضافه  کرد: آزادی و آزادگی مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه این ملت در برابر زورگویی رژیم ددمنشانه اسرائیل، مثال زدنی است و ما نیز با حضور گسترده مان در مراسم روز جهانی قدس، مهر تاییدی بر آزادی و آزادگی آن ها خواهیم زد.

یکی از فرهنگیان که دلیل حضورش در راهپیمایی روز قدس را نشان دادن تهدیدات تو خالی آمریکا بیان کرد، گفت: این حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که با همه شرایط اقتصادی و سیاسی که وجود دارد، همچنان در کنار نظام و سایر مسلمانان جهان ایستاده ایم و از آرمان های انقلاب اسلامی ذره ای کوتاه نمی آییم.

 

 

مردم همیشه در صحنه و ظلم ستیز باب الرضا (ع) به میدان عشق آمدند تا تبلور عینی حمایت از مردم فلسطین را بار دیگر به تصویر بکشند. یکی از دانشجویان دفاع از قدس شریف و حقوق مردم فلسطین را محور وحدت و انسجام اسلامی و مانع تجاوز مستکبران و متجاوزان به شریعت اسلام عنوان کرد و گفت: شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که اتحاد مسلمانان در هر نقطه از دنیا در حد شعار نیست و این موضوع را هر سال با برگزاری با شکوه روز قدس نشان می دهیم و حمایت خود را از میلیون‏ها آواره فلسطینی و ستم هایی که بر آن ها شده است، اعلام می داریم.

در این میان بعضی ها تلاش می کردند سوژه عکس شوند تا به بدخواهان نشان دهند که اهمیت حضورشان در دایره امت را درک کرده و آمده اند تا فریاد زنند آزادی قدس را و انزجار خود را از قتل و غارت و کودک کشی اعلام کنند.

 مردم شریف و روزه دار بجنوردی که حضورشان تجلی اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی و  حمایت از آزادسازی قدس شریف و آرمان های آنهاست، این بار هم  نشان دادند تا آزادسازی قدس شریف در صحنه هستند.

 بجنوردی ها در روز قدس که روز اتحاد و هبستگی و نمایش دفاع از قدس شریف است، با حضور معنوی و گسترده خود در راهپیمایی  روز جهانی  قدس، بار دیگر به ندای ولی امر مسلمین جهان؛ حضرت امام خامنه ای لبیک گفتند بامردم مظلوم فلسطین هم صدا شدند و  با طی کردن مسیر میدان شهید تا مصلای  امام خمینی (ره)  با مشت های گره کرده نابودی مستکبران و طاغوتیان زمان را فریاد زدند.

انتهای پیام/ن/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول