اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری عاملان 23 فقره سرقت و یک مجرم سایبری در چهارمحال و بختیاری

ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتای چهارمحال و بختیاری طی شبانه‌روز گذشته موفق به دستگیری عاملان 23 فقره سرقت و یک مجرم سایبری که از حساب یکی از اهالی این استان برداشت غیرمجاز داشت، شدند.

دستگیری عاملان 23 فقره سرقت و یک مجرم سایبری در چهارمحال و بختیاری

محمدسعید یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی،مغازه، منزل،احشام، وسایل خودرو، موتور سیکلت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

 جانشین فرمانده انتظامی  چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس آگاهی استان، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، سامان، خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۱۷ سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۲۳ فقره سرقت اماکن خصوصی،مغازه، منزل،احشام ،وسایل خودرو، خودرو، موتور سیکلت اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق سایبری 

مرتضی عسگری نیز در خصوص دستگیری یک سارق سایبری گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی، درخواست رسیدگی به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش را به پلیس فتا ارائه داد و بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری پلیس فتا پایتخت، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا استان انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه متهم منکر جرم خود می‌شد، ولی با حضور شاکی و ادله‌های موجود متهم به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان استان اعتراف و با صدور قرار مناسب تحویل زندان شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول