اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تامین امنیت کشور دارد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تامین امنیت کشور دارد.

نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تامین امنیت کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور فرمانده نیروی انتطامی کشور در ارومیه برگزار شد اظهارداشت: امروز با اشرافیت و اقتدار نیروهای مسلح و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) آذربایجان‌غربی جزو استان‌های امن کشور است.

وی ادامه داد: اگر به چهار دهه گذشته و نا امنی‌ها و فتنه‌های قومی که در اول انقلاب در استان‌های کشور وجود داشت نگاه کنیم می‌بینیم که امروز با اشرافیت و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار در استان وجود دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی امنیت را عامل جهش و شتاب در اقدامات و عملکردهای توسعه همه جانبه استان دانست و افزود: آذربایجان‌غربی به دلیل برخورداری از مرزهای طولانی و فرصت‌های بی شماری که در تجارت بین الملل دارد یکی از ثروتمندترین استانهای کشور است.

معتمدیان ادامه داد: یکی از وظایف ما در استان توسعه همه جانبه به خصوص در مباحث اقتصادی و معیشتی و برای دستیابی به این هدف امنیت رکن اساسی است و به لطف خدا نیروی انتظامی از اقتدار خوبی در منطقه و استان برخوردار است.

وی نقش نیروی انتطامی در آذربایجان‌غربی در صیانت از مرزها و مبارزه با مواد مخدر را پیشرو دانست و از اقدامات قابل توجه این نیرو قدردانی کرد.

رییس شورای تامین آذربایجان غربی کاهش  وقوع جرم استان را ناشی از زحمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی دانست و گفت: با توجه به مرزهای طولانی که استان با کشورهای همسایه دارد می طلبد نگاه ملی و جدی به موضوع انسداد مرز داشته باشیم.

معتمدیان یکی از ویژگی‌های این استان را اتحاد و انسجامی دانست که در بین نیروهای مسلح ، نیروهای امنیتی، قضایی و ارکان مدیریتی استان وجود دارد که همه تلاش می کنند به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جامه عمل بپوشانند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه از نقش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیز قدردانی کرد که علاوه بر مسئولیت تامین امنیت، در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و محرومیت زدایی نقش بارز و اثرگذاری دارد.

در این آئین سردار رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده انتظامی آذربایجان غربی معرفی شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول