اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

زیرساخت‌های بازارچه مرزی «شیخ‌صله» مناسب نیست

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: زیرساخت‌های بازارچه مرزی شیخ‌صله جوابگوی وضع موجود و پتانسیل این بازارچه نیست و تا زیرساخت‌های فراهم نشود نمی‌توانیم روند صادرات و واردات را افزایش دهیم.

زیرساخت‌های بازارچه مرزی «شیخ‌صله» مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز باوندپور فرماندار ثلاث باباجانی در جلسه ساماندهی پایانه مرزی شیخ‌صله که با حضور دستگاه‌ها و نهادهای متولی بازارچه مرزی در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت کنونی شیخ‌صله زیبنده یک مرز نیست و باید رویکردها به سمت مردم محوری سوق داد.

وی گفت: رویکرد کاری ما منافع مردم است و نمی‌شود در این مقوله سکوت کرد و ما به عنوان نماینده حاکمیت فقط دغدغه رفع مشکلات مردم را داریم.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: جهت واقعی کردن تعداد کارگران بازارچه، پایش کارت کارگری را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا لیست پایش شده برای استعلام ظرف مدت ۲۰روز تهیه خواهد گردید

وی یادآور شد: زیرساخت‌های بازارچه مناسب نیست و دستگاه‌های متولی به وظیفه خدمت‌رسانی خود عمل کنند و در این حوزه کاستی‌های بوده که باید جبران شود و توقعات مردم بحق و منطقی است چرا که زیرساخت‌های بازارچه مرزی شیخ صالح جوابگوی وضع موجود و پتانسیل این بازارچه نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: دستگاه‌های بهره‌بردار در بازارچه باید خدمات‌رسانی را به سمت و سوی مطلوبیت و رضایتمندی مردم سوق دهند.

باوندپور خاطرنشان کرد: نباید عملکرد نادرست بعضی دستگاه‌ها باعث دلسردی مردم شود و ما دیگر زمانی برای سهل‌انگاری نداریم.

وی در ادامه با اشاره به عواید کوله‌بری، گفت: در مدت دو هفته اخیر در خصوص وصول مطالبات کوله‌بران، بیش از ۱۵ میلیارد ریال به حساب مرزنشینان واریز شد و این واریزی‌ها ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد حق کسی ضایع شود.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: تا زیرساخت‌های بازارچه فراهم نشود نمی‌توانیم روند صادرات و واردات را افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکل آب آشامیدنی بازارچه، اضافه کرد: انتظار داریم ظرف ۱۵روز آینده، آب به مخزن تزریق شود و مشکل آب بازارچه حل شود.

باوندپور در پایان، افزود: مردم کار و عمل می‌خواهند و باید مصوبات تا جلسه آینده عملیاتی شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول