اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

هیچ دلیلی برای تأخیر در اجرای خط پدافندی انتقال آب یزد را نمی‌پذیریم

استاندار یزد با بیان این‌که اجرای خط پدافندی انتقال آب باید تا پایان اردیبهشت ماه امسال انجام شود، گفت: به هیچ عنوان تأخیر در اتمام طرح خط پدافندی انتقال آب در مهلت مقرر را نمی‌پذیرم.

هیچ دلیلی برای تأخیر در اجرای خط پدافندی انتقال آب یزد را نمی‌پذیریم

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست سازگاری با کم‌آبی استان که به منظور بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به روستا‌های استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این مسئله باید کار‌های فرهنگی و اقناع‌سازی در حوزه مدیریت مصرف آب انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت وضعیت منابع آب زیرزمینی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته و پیش بینی تابستانی سخت پیش روی استان افزود: برنامه‌ریزی برای مدیریت پیک مصرف آب با کمترین چالش در زمان گرما ضروری است.

استاندار یزد گفت: طی یک هفته آینده باید جلسه‌ای با محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری و حضور مدیران دستگاه‌های شهرستانی و استانی مرتبط با حوزه آبرسانی برگزار و مسائل این حوزه به صورت روستا به روستا بررسی و برنامه عملیاتی آن تهیه شود.

فاطمی همت مضاعف مدیران را از جمله موثرترین راهکار برای مدیریت بحث آبرسانی در نقاط مختلف استان در تابستان دانست و بیان کرد: جلسات هماهنگی و تصمیم گیری باید با جدیت و حضور شخص مدیر حتی خارج از ساعت اداری  از ساعت ۲۱ تا ۱ بامداد برگزار و مسائل جمع بندی شود.

فاطمی با تاکید بر پیگیری مستمر مسائل مربوط به اجرای خط پدافندی انتقال آب، تأکید کرد: اجرای این خط یکی از مصوبات کمیته آب بوده و باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بیان این‌که به هیچ عنوان عدم اتمام طرح مذکور در مهلت مقرر را نمی‌پذیرم، افزود: کلیه دستگاه‌های مرتبط باید مسائل مربوط به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه آب را دنبال کنند.

استاندار یزد در پایان به طرح‌های آبرسانی روستایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: پیگیری‌های ملی لازم برای تقویت زیرساخت مورد نیاز قرارگاه و آبرسانی روستایی انجام شود.

انتهای پیام/الف/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول