اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای برگزار اهواز می‌شود

با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر استان خوزستان مراسم معنوی احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود.

احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای برگزار اهواز می‌شود

حسن نورانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر استان خوزستان آئین معنوی احیا به میزبانی شهدا در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه هر سال در شب بیست و هفتم برگزار می‌شد که امسال بعد از دو سال وقفه به خاطر شیوع بیماری کرونا در روز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ از ساعت  ۲۳ آغاز می‌شود.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان بیان کرد: این برنامه از سوی هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان برای شانزدهمین سال پیاپی در گلزار شهدای اهواز برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال خوبی واقع شود.

نورانی در ادامه خاطرنشان کرد: در شانزدهمین برنامه از احیا به میزبانی شهدا حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه از اساتید برجسته کشوری حوزه علمیه از تهران سخنرانی می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین در برنامه احیا به میزبانی شهدا حاج صادق آهنگران نغمه‌سرای دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

نورانی عنوان کرد: در برنامه امسال احیا به میزبانی شهدا، یاد حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی برادر شهید سید مرتضی شفیعی که عضوی از هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان بود گرامی داشته خواهد شد.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان گفت: حجت‌الاسلام شفیعی همیشه حامی ما در برگزاری برنامه بود که ۶ سال نیز به عنوان سخنران در برنامه احیا به میزبانی شهدا شرکت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول