اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیش‌بینی ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای سد گرین نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور ادامه عملیات سد گرین نهاوند با پیگیری صورت گرفته ۳۷ میلیارد تومان اعتبار در قانون بودجه سال جاری پیشنهاد شده است.

پیش‌بینی ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای سد گرین نهاوند

علیرضا شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: سد گرین یکی از پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهرستان نهاوند است که با توجه به وضعیت بارش‌های کنونی در صورت تکمیل و بهره‌برداری می‌تواند مشکلات کم‌آبی را برطرف کند.

وی افزود: به منظور تسریع در ساخت این سد طی پیگیری انجام شده اعتبار مورد نیاز آن به میزان ۳۳۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ با مشارکت بانک‌های عامل تامین شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انعقاد قرارداد قرار بر این شد اعتبار مورد نیاز طی ۶ قسط از طریق بانک‌های کشاورزی، تجارت و صادرات پرداخت شود که تاکنون دو قسط آن پرداخت شده و امیدواریم با پرداخت مابقی اقساط شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ که مطالبه دیرینه مردم نهاوند است باشیم.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به استان همدان بیان کرد: با توجه به اینکه عمده مسائل و مشکلات نهاوند در بخش کشاورزی است به دنبال آن هستیم زمینه حضور وزیر جهاد کشاورزی را به عنوان نماینده دولت در شهرستان فراهم کنیم تا از محل منابع موجود سفر اعتبارات مورد نیاز را برای رفع مشکلات بخش کشاورزی فراهم آورد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول