اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق در جنوب کرمان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان از اجرای طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیر مجاز در جنوب کرمان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی توکلی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی شناسه رهگیری گروه کالایی طرح نظارتی، مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیر مجاز در جنوب کرمان اجرایی و آغاز شده است.

وی افزود: این طرح در قالب قرارگاه استانی و با مشارکت دستگاه های نظیر سازمان صمت جنوب کرمان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و برخی اعضای کمیسیون جنوب کرمان برگزار می‌شود.

توکی عنوان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی شناسه رهگیری گروه کالایی لوازم یدکی خودرو و آئین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیر مجاز در جنوب کرمان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: کالا‌های موجود در سطح بازار و انبار نباید فاقد شناسه رهگیری باشند و اعضای زنجیره تامین نیز باید از خرید، فروش، نگه داری و انبارش کالا‌های مشمول فاقد شناسه امتناع ورزند.

توکلی تاکید کرد: این طرح مشمول ۵۶ قلم کالای خودرو از جمله کمک فنر، باتری، لاستیک، شمع، صفحه کلاچ، دیسک‌کلاچ و ... بوده و توزیع کنندگان اصلی قطعات یدکی و برخی از واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم یدکی مورد بازرسی قرارگاه است و ضمن بررسی اسناد خرید کالا‌های موجود، شناسه رهگیری درج شده بر روی اقلام مورد استعلام قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی سازمان صنعت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: کالا‌هایی که فاقد شناسه رهگیری باشند و اصالت آن‌ها تایید نشود به موجب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضبط و جهت سیر قانونی تشکیل پرونده و به مراجع قضایی ارجاع می‌شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول