اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تجلیل از کارگر نمونه خراسان‌جنوبی در جشنواره ملی «امتنان»

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: «جوزانی» کارگر نمونه سرایانی در سی‌ و سومین جشنواره ملی امتنان لوح تقدیرش را از ریاست جمهوری دریافت کرد.

تجلیل از کارگر نمونه خراسان‌جنوبی در جشنواره ملی «امتنان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «غلامرضا اشرفی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کارگر نمونه خراسان‌جنوبی در سی و سومین جشنواره ملی امتنان تقدیرنامه خود را از  رئیس‌جمهور دریافت کرد.

وی افزود: «علی جوزانی» کارگر نمونه درب و پنجره‌سازی شهرستان سرایان با ساخت دستگاه شبیه کارخانه تولید خوراک دام سیار به جشنواره تجلیل از کارگران گروه‌های کارگری و واحدهای برگزیده کشور راه پیدا کرده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: جوزانی در سال ۱۳۷۱ در خانواده‌ای متوسط در شهر سرایان متولد و تحصیلات خود را تا پایان دوره راهنمایی ادامه داده که علاوه بر کار کشاورزی و دامپروری در شهرک صنعتی سرایان در کارگاه تولیدات آهنی و جوشکاری مشغول به کار است.

اشرفی یادآور شد: این کارگر نمونه با بهره‌گیری از تجربیات خود در کارگاه تولیدات آهنی و جوشکاری و از سویی نیاز ضروری به ماشین‌آلات کشاورزی در حوزه شغلی خود توانست بارقه‌های امید را در وجودش شناسایی و با حداقل امکانات دستگاه سه کار چغندر خرد کن، خرمن کوب و بلغور را اختراع و تولید نماید.

وی خاطرنشان کرد: جوزانی قبل از اجرای این طرح به عنوان کارگر ساده در شهرک صنعتی مشغول به‌کار بود اما پس از اجرای این طرح که خوشبختانه با استقبال خوبی در کشور روبرو شده می‌تواند علاوه بر زندگی شخصی خود و خانواده سه نفره خود کمک خوبی برای خانواده پدری خودش نیز باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: این مبتکر سرایانی با ساخت دستگاه شبیه کارخانه تولید خوراک دام سیار در سطح کوچ‌کتر برای راحتی و کم کردن هزینه‌های خود می‌تواند محصولاتی همچون چغندر، جو، ارزن، یونجه، ذرت علوفه‌ای و غیره را با همان کیفیتی که در کارخانجات بزرگ تولید خوراک دام مخلوط شده خرد شده و با فرمول خاص به مصرف دام برساند.

اشرفی ادامه داد: در حال حاضر این کارگاه کوچک نه تنها از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی بلکه از دیگر استان‌های کشور همچون اصفهان، تبریز، کرمان، مازندران و قزوین سفارش ساخت دارد و تاکنون تولیدات خود را به اکثر شهرستان‌های کشور ارسال کرده است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول