اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعضای شورای اسلامی شهرهای خراسان‌شمالی به قوانین اشراف کامل داشته باشند

استاندار خراسان شمالی گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اشرافیت کامل به قوانین و مقررات داشته و مطالبه گر مشکلات مردم باشند.

اعضای شورای اسلامی شهرهای خراسان‌شمالی به قوانین اشراف کامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهارکرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اشرافیت کامل به قوانین و مقررات داشته و مطالبه گر مشکلات مردم باشند.

وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات به دلیل ناآگاهی از قوانین و مقررات است، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با آگاهی و خرد از حقوق مردم دفاع کرده و این مهم با حضور میدانی محقق می شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: دشمنان با هجمه هایی همچون فشار اقتصادی و فساد به دنبال تزلزل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما با افزایش سطح آگاهی های مردم در مسیر پیشرفت کشور قدم های بزرگ خواهیم برداشت.

حسین نژاد به اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم ایران با حضور در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که هیچ وقت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارند لذا با حضور در این راهپیمایی تجدید میثاق خود را با آرمان های شهدا و مقام معظم رهبری به نمایش می گذارند.

گفتنی است در این همایش از تعدادی از فعالان شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان بجنورد تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول