اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روز جهانی قدس صحنه خروش بر علیه صهیونیست است

شیخ علی جمالی امام جمعه اهل سنت کوشکنار گفت: روز قدس نمایش وحدت، یکپارچگی جهان اسلام و نمادی از استقامت و دفاع از آرمانهای اسلامی است.

روز جهانی قدس صحنه خروش بر علیه صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ علی جمالی امام جمعه اهل سنت کوشکنار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بزرگداشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس نمایش وحدت ، یکپارچگی جهان اسلام، نمادی از استقامت، دفاع از آرمانهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس فقط مختص یک روز نیست، افزود: روز قدس یعنی روز مقابله مستصعفین در برابر مستکبرین است، روز مقابله ملتها با ابرقدرتهاست و روز ایست که باید به همه قدرتها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما وعمال خبیث شما نیست.

شیخ جمالی اظهار کرد: این روز حیات اسلام است و روز ایست که باید اسلام احیاکرد، روز قدس باید روز وحدت و هم گرایی امت اسلام در مقابله با تلاش مستکبرانه رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

امام جمعه اهل سنت کوشکنار تاکید کرد:همه کشورهای دنیای اسلام باید بدانند که روز قدس به معنای واقعی کلمه اش که خدا و پیامبر از مسلمانان مطالبه نموده انجام شود.

وی در پایان گفت: این جانب امام جمه شهر کوشکنار از تک تک مسلمانان روزه دار با دهان روزداری دعوت میکنم همبستگی خود را در حمایت ودفاع از حقوق قانونی ملت فلسطین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول