اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روز قدس باشکوه سبب خشم دشمنان می‌شود

امام جمعه اهل سنت بندر پل اظهار کرد:بی‌تردید راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق عمل صالح و از گام‌های کاملاً خداپسندانه است که برگزاری باشکوه آن سبب خشم دشمنان می‌شود.

روز قدس باشکوه سبب خشم دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ حسین‌ بازماندگان امام جمعه ‌اهل سنت بندرپل ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه و چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی روز قدس از اوجب واجبات است چرا که دشمنان اسلام را به خشم می‌آورد.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

 

وی تاکید کرد: پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس،ملت مسلمان به مسئله فلسطین به عنوان یک ضرورت در حمایت از ملت های مظلوم و مورد ستم نگاه می کنند.

امام جمعه شهر بندرپل در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس و برگزاری با شکوه راهپیمایی این روز افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هفته آینده بحول و قوه الهی راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، بی‌تردید راهپیمایی روز جهانی قدس از مصادیق عمل صالح و از گام‌های کاملاً خداپسندانه است.

شیخ بازماندگان با بیان اینکه هر گامی که دشمن را به خشم بیاورد عمل صالح است، افزود: گام‌های راهپیمایی روز جهانی قدس از اجر، پاداش اخروی و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: امت اسلامی باید مراقب حرکت‌های صهیونیست کودک کش باشد چرا که این غاصبان قصد دارند صاحبان اصلی مسجد الاقصی را از اولین قبله مسلمانان بیرون برانند ولی خطاب به سردمداران آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صهیونیستی عرض نموده و می گوییم کور خوانده اید ما سربازان گوش بفرمان امام سید علی خامنه ای نقشه‌های شما را نقش بر آب می‌کنیم و در روز جهانی قدس با شعار مرگ بر اسرائیل، فریاد بلند مخالفت با اشغالگری و آدم کشی شما سر داده و امت خروشان جهان اسلام را بسوی کودک کشی و اشغالگری شما متوجه نموده و گوش بفرمان اماممان آماده نبردی بی امان خواهیم بود.

شیخ حسین بازماندگان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امید داشت با سازش برخی از کشورهای خائن عربی منطقه، آرامش در سرزمینهای اشغالی حاکم شود اما فلسطینی‌ها با عملیات شهادت طلبانه، توطئه‌های رژیم‌صهیونیستی را به خواست خدا ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول