اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خسارت پل سردار توسط پیمانکار پرداخت خواهد شد/لزوم درک عمومی از تورم

استاندار زنجان به خسارت وارد شده به پل تاریخی سردار در پی عبور یک بیل مکانیکی اشاره کرد و گفت: این خسارت باید توسط پیمانکار پرداخت شود.

خسارت پل سردار توسط پیمانکار پرداخت خواهد شد/لزوم درک عمومی از تورم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات مسکن ملی اقدام و تجمع متقاضیان این واحدها اظهار کرد: این مشکل در دست بررسی است.

استاندار زنجان افزود: همه باید بدانیم که ما درگیر یک مفهومی به نام تورم هستیم و باید این را درک کنیم و این درک باید توسط مسؤولان و مردم انجام شود.

وی تصریح کرد: مشکلات موجود در این حوزه باید به همراهی و کمک مردم و مسؤولان حل شود.

افشارچی مسائل مطرح شده مربوط به مسکن‌های ملی اقدام باید به صورت ریز بررسی و اعلام خواهد شد.

استاندار زنجان در پاسخ به سوالی در مورد پل تاریخی سردار و تخریب صورت گرفته با عبور بیل مکانیکی از روی آن گفت: من خودم از محل بازدید کردم میراث فرهنگی می‌گوید که عبور و مرور از روی این پل در جریان است.

وی با بیان اینکه بنا به گفته میراث فرهنگی مسدود کردن پل منجر به نارضایتی و شکایت باغداران خواهد شد، ادامه داد: همه موارد مربوط به ایپل و ایجاد یک محل عبور و مرور برای باغداران و سایر امور باید بررسی شود، ولی در حال حاضر موضوع عبور بیل مکانیکی یک پیمانکار از روی پل است.

افشارچی با اشاره به رسانه‌ای شدن تخریب صورت گرفته در پل تاریخی گفت: خسارت وارد شده به این پل باید توسط پیمانکار پرداخت شود.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول