اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار ملک: سپاه پشتیبان و در کنار تولیدکنندگان خواهد بود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما معتقدیم در این جنگ اقتصادی یک تولیدکننده افسران خط مقدم هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبان و در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.

سردار ملک: سپاه پشتیبان و در کنار تولیدکنندگان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌‌شاهکوهی در جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول استان گلستان اظهار کرد: تشکیل قرارگاه با دستور رهبر فرزانه انقلاب و ابلاغ سرلشکر سلامی شکل گرفته و حضور امروز ما براساس رسالتی است که بر دوش ما نهاده شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تبیین شعار سال از سوی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سال جدید تمرکز قرارگاه بر تولید اشتغال‌آفرین خواهد بود تا منویات امام جامعه محقق شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان وحدت و همدلی گره‌گشای موانع و مشکلات دانست و گفت: با همدلی و وحدتی که بین دستگاه‌های اجرایی استان در قالب این قرارگاه شکل گرفت هر گره‌ای در کار وجود داشته باشد به راحتی رفع خواهد شد.

 

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه ما پشتیبان تولیدکنندگان هستیم، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم در این جنگ اقتصادی یک تولیدکننده افسران خط مقدم هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبان و در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: باید همین ابتدای سال معایب و نقاط ضعف سال گذشته را احصا کنیم و نگذاریم برای سال جدید مشکلاتی که قبلا وجود داشته تکرار شود.

 نخستین جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول سپاه نینوا در سال جدید با محوریت بررسی آخرین وضعیت بازار استان با حضور سردار ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

گفتنی است این جلسه تخصصی با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول