اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش و کشف 26 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش در فرخشهر و کشف 26 هزار نخ سیگار قاچاق در هفشجان خبر داد.

دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش و کشف 26 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان شهرکرد

کوروش بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه مقتدرانه با اراذل و اوباش، ماموران کلانتری۱۵ فرخشهر  با رصد اطلاعاتی پنج نفر از اراذل و اوباشی که در یک فقره شرارت در تاریخ در فروردین‌ماه سال جاری در پارک سرچشمه فرخشهر موجب اخلال در نظم عمومی و متواری شده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

کشف ۲۶ هزار و ۱۲۰ نخ انواع سیگار خارجی

وی اضافه کرد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا نیز، ماموران کلانتری ۱۸ هفشجان به یک دستگاه خودرو مشکوک و پس از هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند.

بهرامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۲۶ هزار و ۱۲۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف، خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول