اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کارگر نماد توسعه و تعالی کشور است

فرماندار قرچک گفت: روز کارگر که فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاش‌های قشر زحمتکش و پرتلاش کارگران است، به معنای دیگر نماد توسعه و تعالی کشور نیز محسوب می‌شود.

کارگر نماد توسعه و تعالی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته کارگر در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت این شهرستان، اظهار کرد: امسال به نام تولید با دو مؤلفه اشتغال‌آفرین و دانش‌بنیان نامگذاری شده و کارگران از عوامل مهم تحقق این شعار به شمار می‌روند که باید به نیازهای آنان توجه شود.

وی گفت: مسئله تولید مورد تأکید مقام معظم رهبری است و دستگاه‌های دولتی این موضوع را نه صرف یک شعار بلکه به‌عنوان یک فرمان و حجت شرعی باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار قرچک افزود: یک ضلع حوزه تولید به مسئله کار و کارگر برمی‌گردد؛ اهمیت کارگر را در کلام بزرگان شنیده‌ایم و همه تأکید دارند کشور برای دستیابی به رونق اقتصادی به معنای واقعی باید به قشر کارگر توجه داشته باشد.

فاتحی نژاد بیان کرد: برخورداری از امتیازات حقوقی شایسته، تکریم و ارتقای عزت کارگران، ترویج فرهنگ کار، امنیت شغلی و معیشت کارگران باید دنبال شده و مسئولان نیز باید نسبت به این موارد احساس وظیفه کنند.

وی عنوان کرد: دولت سیاست‌های کلانی در حوزه اشتغال، حمایت از تولید، حمایت از کارگران و بازنشستگان و رفاه اجتماعی این قشر شریف دارد که از جمله این برنامه‌ها و طرح‌ها می‌توان به زیست‌بوم ملی اشتغال و نظام ملی بازنشستگی تأمین اجتماعی اشاره کرد.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: کارگران همواره مؤمنانه بخاطر تعهد به مبانی اسلامی و انقلابی در صحنه بودند و هستند، از این قشر می‌خواهیم حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته باشند و در کنار ملّت مظلوم فلسطین و دیگر ملل آزاده، فریاد ضداستکباری سر دهند.

فاتحی نژاد افزود: هفته کارگر را به همه کارگران شرافتمند و سخت‌کوش بخش دولتی و خصوصی کشورمان و همچنین کارگران بازنشسته که سال‌ها عمر خود را برای پیشرفت و سعادت این کشور صرف کردند، تبریک گفته و به مقام آنها ادای احترام می‌کنم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول