اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اهدای 1282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سمنانی

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان از اهدای بیش از یک هزار و 282 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان به ارزش بیش از 30 میلیارد تومان خبر داد.

اهدای 1282 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند سمنانی

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به اهداف این قرارگاه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی اظهار کرد: تسهیل در امر ازدواج نیازمندان با توزیع جهیزیه از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در ۲۱ عرصه و خدمت مختلف برگزار می‌شود، گفت: یکی از این عرصه‌ها، توزیع جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند است که عملکرد استان سمنان در این حوزه مطلوب بود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه سمنان با بیان اینکه از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تاکنون بیش از یک هزار و ۲۸۲ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان توزیع شده است، عنوان کرد: ارزش این تعداد جهیزیه توزیع‌شده، بیش از ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

کاشفی افزود: تهیه و توزیع جهیزیه‌ها به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقشار مختلف بسیج، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، بهزیستی، خیرین و جمعی دیگر از مردم و نهادها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل ۳۰ قلم کالای موردنیاز نظیر یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس ظروف، ماشین لباس‌شویی، فرش، سرویس قابلمه، اتو، کالای خواب و ... برای شروع یک زندگی ساده است، افزود: تمام محصولات جهیزیه‌های توزیع شده از محصولات ایرانی است که کیفیت خوبی هم داشته و بخش بزرگی از نیازهای زوج‌های جوان را برطرف می‌کند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه سمنان افزود: تمام اقلام تهیه‌شده کالاها و شرکت‌های ایرانی است؛ حتی در برخی از موارد شرکت‌ها و کارخانه‌هایی انتخاب شده‌اند که با توجه به مشکلات اقتصادی به سمت رکود تولید حرکت می‌کردند که با این کار هم کالای ایرانی تهیه‌شده و هم باعث رونق تولید شده است.

کاشفی ترویج ازدواج آسان در جامعه را جهادی در دوران کنونی عنوان و بیان کرد: در حال حاضر، امر مقدس ترویج ازدواج آسان در جامعه علاوه بر اینکه کار خیر و صدقه‌ای است جهادی دیگر نیز است؛ چراکه ترویج این فرهنگ به‌نوعی در مقابل تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگ‌های بیگانه به کشور ما مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول