اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هیأت‎های ورزشی حسابرسی مالی می‎شوند/ تغییر در اساسنامه هیأت‌های ورزشی

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از تغییر در اساسنامه هیأت‎های ورزشی خبر داد و گفت: از سال ۱۴۰۱ تمام کمک‎های دولتی که با هیأت‎های ورزشی واریز شود، توسط ذی‎حساب حسابرسی خواهد شد.

هیأت‎های ورزشی حسابرسی مالی می‎شوند/ تغییر در اساسنامه هیأت‌های ورزشی

علی ضمیری‌کامل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برنامه‌ریزی دستگاه ورزش برای سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی با کارشناسان و هیأت‎های ورزشی، برای سال جاری یک برنامه خوب تدوین شده که به نوعی سیاست‏‌های کلی ورزش استان همدان خواهد بود.

وی ادامه داد: در اولین قدم باید به سرعت نسبت به تعیین تکلیف مجامع انتخاباتی ۱۹ هیأت‎ ورزشی استان رسیدگی شود، زیرا در حال حاضر ۱۰ هیأت با سرپرست اداره می‎شود و ۹ هیأت دیگر نیز در مرحله پایان دوره چهارساله خود هستند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان از تغییر در اساسنامه مجامع انتخاباتی خبر داد و افزود: طبق قانون جدید دستگاه ورزش کشور، تمام افرادی که برای هیأت‎های ورزشی کاندیدا خواهند شد، باید از قبل اعضای هیأت رئیسه و ارکان اصلی هیأت را انتخاب و رسماً به مجمع معرفی کنند.

وی اضافه کرد: طبق قانون جدید، هیأت‎های ورزشی که از کمک‎های اعطایی دولت بهره‎مند می‎شوند باید توسط ذی‎حساب، حسابرسی شوند و امیدواریم هیأت‎ها بتوانند با شرایط جدید خود را هماهنگ کنند.

ضمیری‌کامل افزود: با توجه به حسابرسی مالی، هیأت‌های ورزشی از این پس در چارت ارکان اصلی خود، یک نفر به عنوان بازرس معرفی کنند و این فرد باید دارای شناخت کلی از مباحث مالی باشد.

حمایت از مستعدین بازی‎های آسیایی

وی با اشاره به شناسایی ۲۷ ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران مستعد همدانی با حضور در اردوهای ملی، می‏توانند راهی مسابقات جاری شوند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: تا آغاز بازی‌های آسیایی حمایت از قهرمانان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد و در راستای کسب سهمیه آنها و حتی کسب مدال، ما از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی از ثبت تقویم ورزش همگانی برای اولین بار ورزش استان خبر داد و گفت: با همکاری کارشناسان خود در اداره کل و چند هیأت ورزشی، برای اولین بار یک تقویم مدون ورزش همگانی تنظیم شده و تمام فعالیت‏‌های همگانی ما در حوزه ورزش باید بر اساس این تقویم برگزار شود.

ضمیری‌کامل از حمایت دستگاه ورزش استان در راستای میزبانی رویدادهای ملی و فراملی خبر داد و اظهار کرد: ما از برنامه هیأت‎های ورزشی پیرامون میزبانی از رویدادهای رشته خود حمایت می‎کنیم.

وی تصریح کرد: در صورتی ما از این میزبانی‎ها حمایت می‏‌کنیم که استان همدان نیز در آن صاحب کرسی باشد و حتی شانس مدال نیز داشته باشند تا گامی برای توسعه ورزش استان برداشته باشیم.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در بحث آموزشی، افزایش ورزشکاران در اردوهای ملی، حمایت از ورزشکاران و... نیز از سیاست‎های ورزش همدان در سال ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول