اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایجاد سایه بان در پایانه مرزی مهران توسط بانک آینده برای رفاه حال زائران

مدیرعامل بانک آینده گفت: در پایانه مرزی مهران به ویژه در بحث ایجاد سایه‌بان برای رفاه حال زائران مرقد مطهر امام حسین(ع) و شرکت‌کنندگان در کنگره عظیم اربعین مشارکت می‌کنیم.

ایجاد سایه بان در پایانه مرزی مهران توسط بانک آینده برای رفاه حال زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ضمن سفر به تهران و دیدار با مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل بانک گفت: کنگره عظیم اربعین در تابستان و فصل گرم سال برگزار می‌شود از این رو برای آسایش زائران نیازمند ایجاد سایه بان و تکمیل زیرساخت‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: برگزاری این مراسم معنوی در استان ایلام نیازمند رسیدگی و توجه در ابعاد ملی هست و بایستی بانک آینده و سایر ارگان‌ها در این امر مشارکت داشته باشند.

فطانت مدیرعامل بانک آینده در این دیدار گفت: ما هم در جهت تکمیل زیرساخت‌های اربعین در پایانه مرزی مهران به ویژه در بحث ایجاد سایه‌بان برای رفاه حال زائران مرقد مطهر امام حسین(ع) و شرکت‌کنندگان در کنگره عظیم اربعین مشارکت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام‌نیا روز گذشته در دیدار با مدیر عامل بانک ملت توانسته بود نظر مساعد این بانک را برای مشارکت در ایجاد زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران در بحث آب‌سردکن جلب کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول