اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقویت حق گرایی در میان اهالی رسانه راهکار مواجهه با تاکتیک‌های حیله‌گرانه دشمن است

جانشین قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: تقویت روحیه حق گرایی در میان اهالی رسانه از جمله با اهمیت‌ترین موضوعات مدنظر در جهت پیروزی بر نبرد رسانه‌ای و فکری با دشمنان است.

تقویت حق گرایی در میان اهالی رسانه راهکار مواجهه با تاکتیک‌های حیله‌گرانه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلال عادلی جانشین قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت هنرمندانه به مسائل و موضوعات روز جامعه و ارائه تحلیل در برابر عملیات رسانه‌ای دشمن از جمله وظایف اهالی خبر و رسانه در شرایط امروز جامعه است.

وی با بیان این که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از یک سو و همین طور پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات عمومی از جمله دیگر محورهای مهم و ضروری فعالیت رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد:  خبرنگاران بهترین افراد برای جلب اعتماد مردم به نظام و مسئولان و امیدآفرینی توام با انعکاس دغدغه‌های مردمی هستند. 

جانشین قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه همچنین به تاکتیک دشمن برای فریب افکار عمومی از طریق بکارگیری حیله‌های رسانه‌ای، اشاره و گفت: تقویت روحیه حق گرایی در میان اهالی رسانه از جمله با اهمیت‌ترین موضوعات مدنظر در جهت پیروزی بر نبرد رسانه‌ای و فکری با دشمنان است.

خبرنگاران رزمندگان جنگ نرم هستند

احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران، عنوان کرد: خبرنگاران همانند رزمندگان جبهه نبرد هستند که در جنگ رسانه ای دشمنان در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب پیشتاز هستند.

وی در همین خصوص افزود: خبرنگاران با توجه به ظرافت کار خود صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با این رویکرد مهم آگاهی بخشی در جامعه هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: خبرنگاران هرمزگانی با وجود کمبودها با فداکاری امور اطلاع رسانی استان را پیش می برند که قابل تقدیر است.

کامرانی تصریح کرد: رسانه ها  به عنوان رکن چهارم دموکراسی که نقش مهمی در توسعه جوامع دارند ضروری است به دانش روز برای اثر گذاری بیشتر در کار خود آشنا و مسلط باشند.

وی با تقدیر از خدمات نیروی زمینی و قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در بحران های مختلف همچون سیل و زلزله در کنار دولت در خدمات رسانی به مردم پیشگام بوده است که قابل تقدیر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردمی بودن و خدمت بی منت مهمترین تمایز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح و نظامی کشور در مقایسه با قوای نظامی سایر کشورهاست که باعث موفقیت روز افزون آنها شده است.

کامرانی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگو پذیری از مولای متقیان علی علیه السلام همواره در کنار مظلومان بوده و است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول