اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۶ هزار بسیجی جهادگر در استان خراسان جنوبی به مردم خدمت ارائه می‌دهند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی: درخراسان جنوبی بیش از ۶ هزار جهادگر بسیجی در قالب ۶۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در استان خدمات جهادی ارائه خواهند داد.

۶ هزار بسیجی جهادگر در استان خراسان جنوبی به مردم خدمت ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت از ۱۷ اردیبهشت تا ۲۶ اردیبهشت ماه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ریاست جمهوری از ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین در خراسان جنوبی بیش از ۶ هزار جهادگر بسیجی در قالب ۶۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در این ایام خدمات جهادی ارائه خواهند داد.

وی افزود: همزمان با اجرای برنامه های جهادی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و کارگاه های اشتغال از برنامه های این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: فعالیت درخشان گروه های جهادی به عنوان نماد تلاش خداپسندانه در عرصه های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار از ابتدای امسال به خصوص تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بار دیگر حماسه آفرید.
هنری ضمن قدردانی از فعالیت جهادگران بسیجی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز گروه‌های جهادی، شناسایی و ایجاد زمینه های مشترک و بهره مندی متقابل از توانمندی‌های تشکل های جهادی و مردمی در توسعه فرهنگ خدمت‌رسانی و نیکوکاری و استفاده از نتایج آن در جهت پیشرفت مناطق محروم و کم برخوردار کشور در ابعاد مختلف می باشد

وی با اشاره به این که در ایام نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۲۰۸ گروه جهادی آتش به اختیار در اقصی نقاط محروم استان خراسان جنوبی در قالب چهار هزار و ۳۳ نفر جهادگر بسیجی خدمت رسانی کردندخاطرنشان کرد: از این تعداد شاهد فعالیت بیش از ۷۰۰ نفر از جهادگران غیر بومی و میهمان از سایر استان‌های کشور بودیم.                                                                  

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:  فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، نهضت خدمت مومنانه، پزشکی، دامپزشکی،  رسانه، فنی و مهارتی، کشاورزی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از بانوان جهادگر از جمله عرصه‌های فعالیت جهادگران عزیز بود. هنری بیان کرد: خدمات جهادگران عزیز در ۲۰۰ نقطه روستایی و ۹۲ نقطه محروم شهری سرجمع به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارائه شد، که بیش از ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی از حمایت و پشتیبانی استانداری و دستگاه اجرایی و نهادهای خدمت رسان از گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت خیرین برای هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام ۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول