اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام جهادی بسیجیان سی‌سخت در «بیاره»+عکس و فیلم

بسیجیان حوزه مقاومت «محمد رسول‌الله» سی‌سخت به کمک باغداران بیاره‌ای شتافتند.

اقدام جهادی بسیجیان سی‌سخت در «بیاره»+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مشکل شکستگی لوله آبیاری فاز یک باغات بیاره به همت بسیجیان حوزه محمد رسول الله سی‌سخت برطرف شد. 

آزرم فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله سی‌سخت در همین خصوص گفت: طی تماس‌ها و مراجعه شورای روستای بیاره برای جاگذاری لوله آب باغات کشاورزی که بر اثر ریزش کوه دچار شکستگی شده بود به اتفاق ۲٠ نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله «ص» سی‌سخت برای کمک به اهالی روستای بیاره عازم شدیم و توانستیم این مشکل را برطرف کنیم.

محمد حسینی دهیار روستای بیاره هم گفت: فاز یک لوله آب کشاورزی باغات روستای بیاره در زمستان بر اثر ریزش کوه دچار شکستگی شده بود که پس از چند ماه بلاتکلیفی نیروهای خدوم،بسیجی،جهادی و همیشه در میدان حوزه مقاومت محمدرسول الله سی‌سخت به کمک شورای بیاره آمدند و توانستند این مشکل را برای اهالی روستای بیاره برطرف کنند.

وی گفت: بسیجیان حوزه مقاومت محمد رسول الله سی‌سخت برای دومین بار است که به کمک باغداران روستای بیاره می‌آیند و مشکل شکستگی لوله آب و جداول کشاورزی را برطرف می‌کنند.
 


 


انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول