اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۸ میلیارد ریالی داروی تقلبی از یک داروخانه

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۸ میلیارد ریالی داروی تقلبی از یک داروخانه خبر داد.

کشف ۸ میلیارد ریالی داروی تقلبی از یک داروخانه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 87 هزار و 355 قلم داروی تقلبی از یک داروخانه در شمال تهران خبر داد.

سرگرد محمد زیدی در جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فروش داروهای قاچاق و تقلبی توسط مالک یک داروخانه در محله پاسداران بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی داروخانه و انبار کالاهای قاچاق و تقلبی تیمی از ماموران با هماهنگی های قضائی به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ازمحل بازدید کرده و 87 هزار و 355 قلم انواع قرص شربت کپسول و کرم قاچاق و تقلبی کشف شد.

سرگرد زیدی به دستگیری یک متهم در این رابطه اشاره کرد و گفت:کارشناسان ارزش این اقلام را حدود 8 میلیارد ریال برآوردکرده اند.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران خاطرنشان کرد :کلیه اموال کشف شده تحویل معاونت غذا و دارو شد و متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول