اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خبر خوش برای پرستاران تأمین اجتماعی/ اصلاح احکام کارگزینی پرستاران و قانون مشاغل سخت و زیان‌آور

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی گفت: اصلاح احکام کارگزینی پرستاران شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی و نیز اصلاح قانون سخت و زیان‌آور برای این دسته از پرستاران به تصویب هیأت مدیره سازمان رسیده و به هیأت امنا ارسال شده است تا تصمیم نهایی بزودی گرفته شود.

خبر خوش برای پرستاران تأمین اجتماعی/ اصلاح احکام کارگزینی پرستاران و قانون مشاغل سخت و زیان‌آور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب‌الله حسن‌خانلو قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه عباس مومنی به عنوان مدیرکل جدید مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: گاهی با اجتهادهای شخصی، باعث گرفتاری مردم می‌شویم و باید از این رفتارها در جامعه جلوگیری کرد چرا که ریشه برخی از گرفتاری‌های مردم ناشی از تصمیمات اشتباه مسؤولان بوده است.

وی با بیان این که گاهی مردم در پی تصمیمات نادرست در میان مسؤولان فقیر می‌شوند، به ماجرای قول مسؤولان به حضور مردم در بورس و سودآوری آنان اشاره و تصریح کرد: بدنبال آن بسیاری از مردم ضرر کردند و فقیر شدند.

قائم سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با فقر مردم آشنا باشند و ارتقای تراز زندگی مردم را کار اصلی خودشان بدانند.

خبر خوش برای پرستاران

 حسن خانلو همچنین به بیان خبر خوشی برای پرستاران پرداخت و گفت: در مورد پرستاران، اصلاح احکام کارگزینی این عزیزان که در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول کارند و نیز قانون سخت و زیان‌آور بودن شغل پرستاری که یک طرفه تغییراتی در آن ایجاد شده بود، جدی‌ترین اولویت ما بود و اکنون در دستور کار هیأت امنا قرار دارد و استدلال حقوقی مدیرعامل سازمان سبب روشن شدن ابعاد مختلف آن شد و هیأت مدیره سازمان نیز آن را مورد تصویب قرار داد و اکنون به هیأت امنا ارسال شده است و پیش از عید، کارهای آن انجام شده و منتظر تصمیم هیأت امنا هستیم.

 

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی به پیچیدگی کار در حوزه درمان تأمین اجتماعی اشاره و گفت: شرایط به گونه‌ای است که معادل کاری که می‌کنیم، موفقیت نشان نمی‌دهد و لذا کار هرچه بیشتری را می‌طلبدو این کار آقای مومنی را به عنوان مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان سخت کرده که بتوانند راندمان کار را بالا ببرند.

حسن خانلو ادامه داد: تأمین اجتماعی باید سپری در برابر ناملایمات و سختی‌ها برای مردم باشد و با کار اداری صرف نمی‌توان برای مردم رضایتمندی بالا کسب کرد بلکه کار جهادی می‌طلبد که با شوق و شعف به حداکثری بهره‌وری رسید.

وی از مدیران و مسؤولان و کارمندان تأمین اجتماعی در هرمزگان نیز خواست که جواب دادن درست توام با مهر و محبت به مردم را بسیار مورد توجه قرار دهند.

تخریب نیروها آفت بزرگی است

حجت الاسلام دکتر علی اکبر میرزایی مشاور استاندار هرمزگان در جلسه معارفه مومنی به عنوان مدیر کل مدیریت درمان استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از آفات جامعه ما، تخریب نیروهاست، به گونه‌ای که به راحتی به افراد توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند.

 

وی افزود: رییس جمهوری که هم مجتهد است و هم بالاترین سواد قضایی را دارد، بیسواد معرفی می کنند و حتی استاندار هرمزگان که نیرویی پاکدست و جهادی و پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی را تخریب می‌کنند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: مگر هشت سال که تمام منصب ها به دست یه عده ای بود، ما تخریب کردیم؟ ما کدام یک از استانداران دولت قبل در هرمزگان را تخریب کردیم؟ زمان منصب‌ها و موقعیت های سیاسی بسیار کوتاه است و ارزش تخریب کردن دیگران را ندارد.

مصوبه ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی برای برخی شهرستان‌ها بر زمین مانده است

همچنین مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های عباس مومنی و آشنایی او با ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان هرمزگان، بر ضرورت ارائه خدمات در خور شان مردم این استان در قالب مراکز درمانی و بیمارستانی تأمین اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: بیان صرف آمارها نمی‌تواند کمکی به رفع مشکلات کند بلکه باید آمارها و رشد عددها در زندگی مردم ملموس باشد.

 

وی از مومنی خواست تا با توجه به اشرافی که بر حوزه درمان دارد، نهایت توان خود را بکار بگیرد تا رضایتمندی مردم از خدمات بیمارستانی و درمانی تأمین اجتماعی در استان هرمزگان افزایش یابد و مردم شاهد بهبود خدمات در مراکز درمانی باشند.

بیمارستان بندرعباس از 300 تختخواب به 260 تختخواب تقلیل یافته است

معین وزیری همچنین کمبود امکانات درمانی در هرمزگان را به زخمی کهنه بر پیکره بهداشت و درمان این استان دانست و گفت: با از دور دیدن این مشکلات را نمی‌توان برای آنها چاره اندیشی کرد. بیمارستان خلیج فارس بندرعباس متأسفانه از 300 تختخواب به 260 تختخواب کاهش یافته است و تعداد تخت های آن تقلیل یافته است.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها چندین سال است که مصوبه ساخت درمانگاه داریم اما کاری در آنها نشده است و مردم خدمات مناسبی دریافت نمی‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: در جزیره کیش متأسفانه گرفتاری دیگری وجود دارد که همکاران اسناد پزشکی ما در مرکز استان با ترس و لرز اسناددرمانی آنجا را بررسی می‌کنند و بنده خواهش می‌کنم که کمک کنید تا این مشکلات را مرتفع کنیم و از آقای مومنی میخواهیم که فکری برای این مشکلات شود و از مرکز نیز انتظار داریم که از ایشان حمایت شود و ما در استان نیز پیگیر جلب حمایت های لازم برای ارتقای کیفیت خدمات به مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول