اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پاسخگویی به مطالبات ایثارگران در نماز جمعه تهران

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از پاسخگویی به مطالبات ایثارگران در نماز جمعه تهران خبر داد.

پاسخگویی به مطالبات ایثارگران در نماز جمعه تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد جواد لشکری معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون ایثارگری رزمندگان و حماسه آفرینی آنان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: با دستور شهردار تهران و در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری به عنوان طلایه داران فرهنگ ایثار و شهادت میز خدمت جهت پاسخگویی به مطالبات ایثارگران و خانواده محترم شهدا و رفع موانع و کاستی های موجود در نماز جمعه تهران دایر شد.

وی برقراری میز خدمت در نماز جمعه تهران را در راستای اجرای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران عنوان کرد و گفت: اگرچه مطابق این قانون تمامی نهادها و سازمانها ملزم به اجرا در حوزه های پیش‌بینی شده هستند اما متاسفانه بی توجهی به برخی بندهای آن  وضعیت مسکن، معیشت، استخدام و امور رفاهی و درمانی ایثارگران را با مشکل مواجه ساخته است.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در پایان، شورای شهر و شهرداری تهران را از جمله نهادهای پیشتاز در راستای اجرای این قانون دانست و خاطرنشان کرد: انشاءالله با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات در خور توجه ای در راستای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول