اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 500 بسته معیشتی و پتو بین زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بسته‌های معیشتی و پتو بین ۵۰۰ خانوار زلزله‌زده در بخش‌های بازفت، صمصامی و مرکزی شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

توزیع 500 بسته معیشتی و پتو بین زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج کیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرکرد گفت: در ماه مبارک رمضان و در استقبال برگزاری کنگره ده‌هزار شهید جامعه عشایری کشور، جمعیت هلال احمر استان با مشارکت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران و استاندار ی استان بسته‌های معیشتی و پتو بین ۵۰۰ خانوار زلزله‌زده در بخش‌های بازفت، صمصامی و مرکزی شهرستان کوهرنگ توزیع کرد‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: پتو، برنج ، روغن، انواع حبوبات، انواع کنسروجات، چای و قند از اقلامی بودند که بین مردم زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع زلزله در شهرستان کوهرنگ، ۲۱ تیم امدادی، ۱۲۰ نیروی امدادگر و ۲۸ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به منطقه اعزام شد، ادامه داد: با توجه به برنامه عملیاتی این جمعیت و بانک اطلاعاتی موجود، مجموع ارزیابی‌ها در کمتر از چهار ساعت به پایان رسید.

وی به اسکان اضطراری ۵۲۰ خانوار در چادرهای امدادی نیز اشاره و تصریح کرد: علاوه بر امکانات توزیع شده از سوی جمعیت هلال‌احمر همچون چادر، پتو، موکت، وسایل گرمایشی، ظروف و اقلام غذایی، در ۲ نوبت نیز بسته‌های اهدایی از سوی خیرین داخل و خارج از کشور بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

گفتنی است زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵/۷ در آذرماه ۱۴۰۰ شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند و به دنبال آن تعدادی از منازل روستایی در بخش بازفت آسیب دیدند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول