اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از عکس گرفتن سردار با کودک خردسال تا انتقاد مدیر سابق از انتصابات فعلی

در گزارش این هفته «فضای مجازی در هفته ای که گذشت» موضوعات مختلفی مانند عکس گرفتن سردار با کودک خردسال و انتقادات مدیران گذشته از مدیران امروز گردآوری شده که در ادامه می توانید مشاهده و مطالعه کنید.

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از عکس گرفتن سردار با کودک خردسال تا انتقاد مدیر سابق از انتصابات فعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این هفته صفحه جدید آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه که تا پیش از این چندین بار صفحات منتسب به وی توسط اینستاگرام بسته شده بود، تصاویری از ضیافت افطاری نماینده ولی فقیه با پاکبانان را منتشر کرد. 

در این صفحه به نقل از آیت الله عابدینی آورده شده: پاکبانان علاوه بر رسالت کاری خود در ارتقاء امنیت شهر نیز مؤثر هستند. 

همچنین آمده است: شهر را در کنار آلودگی های ظاهری باید از آلودگی ظلم و تبعیض نیز پاک کنیم. 

حضور مسئولان در کنار مردم همیشه مورد توجه مردم قرار می گیرد و امید را در دل آن ها زنده می کند، در همین راستا نیز سبب می شود تا مردم احساس این را داشته باشند که کسانی در قامت مسئول قرار دارند خود را کنار مردم می بینند. از این رو لازم است تا همه مسئولان بخشی از زمان خود را در اختیار مردم به عنوان ولی نعمت های خود قرار دهند.

این هفته مراسمی با عنوان دیدار صمیمی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد که با واکنش های فعالان رسانه ای همراه بود.

نفیسه مهرداد از فعالان خبری استان در این باره در صفحه خود نوشت:امروز با زانو زدن سردار رفیعی آتانی در برابر بچه ها فهمیدم مرد بودن فقط به پشت میز نشستن و صدا کلفت کردن نیست. 

معصومه امینی خبرنگار پایگاه خبری شاخص نیوز نیز نوشت:کار سردار در برابر بچه ها، یک کلاس درس عملی اخلاق بود برای مدیران و افرادی که تا بچه ای را در جلسات می بینند با اخم و نگاه های معنادار به مادر می فهمانند که جایش در آن جلسه نیست! 

معصومه مرادیان از مدیران گذشته استان این هفته در صفحه خود با انتقادی تند نوشت: علت مماشات با برخی از مدیرانی که سالهاست در حاشیه امن خود، علیرغم دارا بودن تخلفات عدیده پیدا و پنهان همچنان به روال گذشته مشغول انجام وظیفه محوله هستند را چه دستگاهی باید پیگیری کند؟

به گزارش فارس،این نقد نیز وارد است که با گذشت زمان زیادی از روی کار آمدن دولت جدید هنوز تعداد زیادی از مدیران استان از جمله مدیرانی هستند که عاملان وضع موجود هستند بنابراین لازم است تا در اسرع وقت تغییر کنند.

صفحه منتسب به فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی این هفته خبری را مبنی تصویب دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهاد ها منتشر کرد.

انتشار این خبر با واکنش های مختلف کاربران همراه بود تا جایی که مهدی سعادت پور از فعالان فضای مجازی نوشت:  خیلی ممنونیم ولی طرح شفافیت آرای نمایندگان چه شد؟ طرحی که با وعده آن نمایندگان به مجلس رفتند!!!

سعادت پور نوشت: نمایندگان بهتر نبود اول طرح شفافیت آرای خودتان را تصویب می کردید بعد برای قوای سه گانه شفافیت مطالبه می کردید...

امیر صالحی از فعالان رسانه ای استان با انتشار عکسی نوشت: چرا حاج قاسم عزیز می گفت، تقسیم بندی ظاهری جوانان توسط برخی حزب اللهی ها را قبول ندارم؟ جوانی با ظاهر متفاوت در قطعه شهدای گمنام

در حال حاضر می توان این را مطرح کرد که نگاه به ظاهر و قضاوت ظاهری افراد در موارد بسیار موجب ناراحتی فرد و افراد جامعه می‌شود.

این هفته در قزوین به مناسبت روز ارتش رژه خودرویی برگزار شد که این مسئله موجب شده بود تا مسیرهای منتهی به ارتش، بسته و خودروهای شخصی حق ورود را نداشته باشند که این اقدام عصبانیت و ناراحتی بسیاری از شهروندان را برانگیخت.

آزاده مشعوف از فعالان مجازی استان نوشت: آقایان و خانم های مسئول وقتی قراره کاری انجام بشه که برای ساعتی خیابون های شهر بسته بشه از قبل به مردم اطلاع رسانی کنید تا مردم سرگردان نشن. اطلاع رسانی فقط برای گزارش عملکردهاتون نیست. 

بسته شدن خیابان ها موجب شده بود تا عبور و مرور مردم با مشکل مواجه شود و بسیاری از آن ها در فضای مجازی انتقادات تندی داشته باشند.

مهدی خلیلی از فعالان رسانه ای استان در صفحه خود نوشت: آقای صدا و سیما ما حاضریم با هزینه شخصی از چند مسجد شهر فیلم نماز خواندن بگیریم و برای شما بفرستیم تا شاید شما دست از سر سه فیلمی بردارید که نصف نمازگزاران صف اول دار فانی را وداع گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شما هم به عنوان مخاطبان فارس می توانید سوژه های مجازی خود را با خبرگزاری فارس در میان بگذارید و هر شنبه منتظر دیدن دغدغه های خود در گزارش فضای مجازی باشید. 

طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول