اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سپاه به عنوان عاملی بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا با بیان نقشه و توطئه‌های مختلف دشمنان در عرصه‌های مختلف گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جایی که احساس کند مسئله‌ای انقلاب و کشور را تهدید می‌کند در آن عرصه حضور خواهد داشت و در مقابل تهدیدها ایستادگی خواهد کرد.

سپاه به عنوان عاملی بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سرهنگ غلامعلی درویش متولی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد : امروز دشمن توطئه های مختلفی جهت ضربه زدن به مردم،انقلاب و کشور مدنظر دارد که به جهت مقابله سپاه با آن نقشه های شوم، امروزه سپاه مورد هجمه دشمنان قرار دارد.

وی گفت: جان فشانی و برنامه ریزی های متعددی توسط پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان وجود داشته است که اکنون نیز همواره ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان افزود: پاسداران در برهه ها و حوادث مختلف در صحنه های متعدد حضور داشته اند و بهترین جایگاهی که پاسداران برای خود دیده اند اهدای خون خود است همین باعث شده است تا در عرصه های مختلف حضور فعال داشته باشند.

درویش متولی بیان کرد: امروز و بعد از گذشت سالیان متعدد از هشت سال دفاع مقدس، میزبان حضور پیکر پاک شهدا در مراسم های شب قدر هستیم که نشان می دهد شهدا نه تنها در گذشته باخون خود یاور مردم بوده اند بلکه امروز نیز اینگونه باعث افزایش معنویت مراسم های شب قدر می شوند‌.

وی ادامه داد: سپاه همواره با مردم، برای مردم و در کنار مردم بوده است که بر رسالت خود نیز همواره استوار خواهد ماند.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا با بر شماردن دستاوردهای سپاه در عرصه های مختلف گفت: سپاه در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، اقتصادی و نظامی همواره فعال بوده است و در برهه‌های مختلف نیز در مقابل توطئه و مشکلات مختلفی که دشمن برای کشور ایجاد کند به عنوان عاملی بازدارنده ایستادگی خواهد کرد.

درویش متولی گفت: هر جایی که احساس کنیم مسئله‌ای انقلاب و کشور را تهدید کند در آن عرصه حضور خواهیم داشت و فعالیت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از سیل و زلزله تا مسائل فرهنگی و هر جایی که احساس کنیم باید به کمک مردم بشتابیم، برای کمک به مردم و کشور حضور خواهیم داشت.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا گفت: اگر امروز استکبار و دشمنان را به زانو در آورده ایم‌ ابتدا برای اعتقادات ما و بعد به جهت توانایی و اقتدار نظامی است.

درویش متولی گفت: دشمن امروز نمی خواهد سپاه در کنار دولت باشد زیرا هدف سپاه این است که در حل مشکلات و کمک به مردم در کنار دولت و ارگان های مختلف باشد ‌تا مشکلات مختلف را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: همه هدف دشمن این است که بتواند ارگان های مختلف را از یکدیگر دور کند و انقلاب اسلامی را به نوعی به چالش بکشد.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا گفت: هدف امروز دشمن ایجاد شبهه افکنی است و جهاد تبیین در مقابل این‌ توطئه ها بسیار موثر است و همه باید کمک کنیم تا دستاوردها نمایان شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن به روش های مختلفی تلاش می کند که به این انقلاب و کشور ضربه بزند اما با وحدت، برنامه ریزی و روش های مختلف می‌توانیم بنیه خود را تقویت و مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول