اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

می‌خواهیم والیبال باکیفیتی در آسیا نشان دهیم/ برخلاف پیش‌بینی‌ها قهرمان لیگ شدیم

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس گفت: می‌خواهیم والیبال باکیفیتی را نشان دهیم تا از اسم ایران و باریج اسانس خاطره خوب بجا بگذاریم؛ امیدوارم بتوانیم با نمایش خوب روی سکو قرار بگیریم.

می‌خواهیم والیبال باکیفیتی در آسیا نشان دهیم/ برخلاف پیش‌بینی‌ها قهرمان لیگ شدیم

فاطمه شعبان‌خمسه سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد حضور باریج اسانس در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: باتوجه به این‌که مسابقات لیگ آخر بهمن‌ماه به پایان رسید، از ۱۰ تا ۲۴ فرودین ماه تمرینات را همزمان با اردوی تیم ملی شروع کردیم و بازیکنان باریج اسانس و تیم ملی با یکدیگر تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: از ۲۶ فروردین ماه اردو به کاشان منتقل شد و به مدت یک هفته تمرین کردیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم؛ زمان برگزاری مسابقات آسیا نسبت به سال‌های قبل زودتر هست و فرصت زیادی برای تمرین نداشتیم اما سعی کردیم تیم را به آمادگی برسانیم تا بتوانیم عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

شعبان‌خمسه تصریح کرد: مسابقات از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ماه در قزاقزستان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و ۶ تیم از کشورهای ازبکستان، ژاپن، تایلند، قزاقستان یک و قزاقستان دو و باریج‌ اسانس بایکدیگر بازی‌ می‌کنند که تیم‌های اول و دوم برای قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم برای سکوی سوم بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس در‌ مورد تقویت تیمش برای این مسابقات گفت: الهه پورصالح را از ذوب‌آهن و شبنم علیخانی، نگار کیانی، هانیه محتشمی و مونا آشفته را تیم سایپا به عنوان یارکمکی به خدمت گرفتیم.

وی با اشاره به هدف‌گذاری باریج اسانس عنوان کرد: هیچ تیمی برای باخت به مسابقات نمی‌رود، می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و والیبال باکیفیتی را نشان دهیم تا از اسم ایران و باریج اسانس خاطره خوب بجا بگذاریم؛ امیدوارم بتوانیم حداقل مقام چهارمی سال گذشته سایپا را تکرار کنیم و حتی با نمایش بهتر روی سکو قرار بگیریم.

شعبان‌خمسه در مورد قهرمانی باریج اسانس و راه‌یابی به مسابقات آسیا گفت: تمرینات خودمان را شهریور سال گذشته شروع کردیم و ۳ بازیکن به دلیل حضور در باشگاه‌های آسیا دیر به تیم اضافه شدند؛ در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشتیم اما به نتیجه‌ای که برای آن تمرین می‌کردیم و منتظرش بودیم، نرسیدیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس تصریح کرد: روی کاغذ شانس قهرمانی را نداشتیم، از ابتدا روی خودباوری و انگیزه در تیم کار کرده بودیم و به زمان نیاز داشتیم تا بازیکنان به این نتیجه برسند که می‌توانند شگفتی بسازند.

وی در پایان گفت: خودباوری و همدلی بازیکنان در مرحله پلی‌آف باعث شد برخلاف پیش‌بینی‌ها بتوانیم عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول