اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد فرماندار کهگیلویه از دشت‌های تشنه و پروژه‌های راکد!/معاون عمرانی استاندار پاسخ داد

فرماندار کهگیلویه در نشست شورای اداری از وضعیت دشت‌های تشنه و پروژه‌های راکد انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار کهگیلویه از دشت‌های تشنه و پروژه‌های راکد!/معاون عمرانی استاندار پاسخ داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که طی آن سید عبدالعزیز تقوی به نمایندگی از فرمانداران شهرستانهای 9 گانه استان به اظهار نظر پرداخت.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: در نشست شورای اداری عنوان شد که هیچ پروژه عمرانی غیر فعال در استان نداریم پس چرا زیرگذر و روگذر جاده دهدشت به سوق که یک سال پیش کلنگ زنی شده کاری برای آن انجام نمی‌شود.

در همین حین معاون عمرانی استاندار خطاب به فرماندار گفت: برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان کنار گذاشتیم اما وقتی معارض اجازه کار را نمی دهد شما باید پای کار بیایید و معارض‌ات را برطرف کنید.

در ادامه فرماندار کهگیلویه گفت: ورودی دهدشت به طولیان سال‌های سال تعطیل شده پیمانکار آمده و کار را فرمالیته کرده و پل هم با یک بارندگی از بین رفته است ورودی چرام به دهددشت نیز وضعیتی بهتر از این ندارد.

وی خطاب به مسئولان ارشد استانی در نشست شورای اداری گفت: در این شهرستان گندم خیز دچار خشکسالی شدیم از طرفی کشاورزی و تعاون روستایی نیز اذعان خواهند کرد که ۵۷ درصد گندم تولیدی استان مربوط به کهگیلویه است اما پروژه های آبرسانی ما تعطیل هستند.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه گفت: پروژه دهدشت غربی 7 سال است که راکد مانده و ۲۵ درصد پیشرفت داشته و الان نیز اعتبار ناچیزی برای آن کنار گذاشته شده است.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی ۴ شهر ما هم چنین است قرار بود ظرف ۴ سال تکمیل شود اما در چهار سال گذشته هنوز فاز اول آن هم تکمیل نشده است و اگر سد کوه‌برد به صورت موقت آبگیری می شد مشکل کشاورزی تا حدودی برطرف می‌شد اما این کار را انجام ندادند و در برداشت گندم با مشکل روبرو خواهیم شد.

تقوی در ادامه گفت: به آمار پرداخت بانک‌ها در تسهیلات نگاه کنید تنها ۵۰ درصد تسهیلات را پرداخت کرده‌اند باید به مردم چه بگوییم؟.

وی یادآور شد: استاندار در سفر به دیشموک دستور داد تا که تمام جاده های آنتنی روستایی آسفالت شود اما تاکنون دریغ از یک کیلومتر آسفالت جاده‌های آنتنی.

فرماندار خاطرنشان کرد: آبرسانی از رودخانه سمه و رودخانه گندمکار به دیشموک و چاروسا معطل مانده و هنوز کاری انجام نداده‌ایم.

در ادامه کیامرث حاجی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار به انتقادات فرماندار کهگیلویه پاسخ داد و گفت: پروژه حومه غربی ۵ سال خوابیده بود ۵۲ میلیارد تومان برای آن گذاشتیم و ۱۴ میلیارد تومان تخصیص یافته استو

وی افزود: پروژه ورودی دهدشت را هم چندین سال خوابیده بود و از محل سفر ریاست جمهوری برای آن پول گذاشتیم.

معاون استاندار با بیان اینکه معارضان اجازه کار را در برخی پروژه‌ها نمی دهند گفت: وقتی پیمانکار برای کار می‌آید و دست او را می شکنند و یا برای عبور لوله از زیر زمین‌های خودشان پول می‌خواهند چه کاری می‌توان انجام داد.!

وی افزود: در جاده‌های آنتنی اعتبار باید تامین شود که اعتبار آن دیده شده و کار هم به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول