اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعزام 500 مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان به ۵۰۰ نقطه استان مبلغ اعزام شده که برگزاری مراسم شب‌های قدر مهمترین ماموریت این افراد است.

اعزام 500 مبلغ به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری در ماه رمضان

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان مبلغان به ۵۰۰ نقطه استان اعزام شدند که برگزاری مراسم شب‌های قدر شاخص‌‌ترین برنامه این افراد است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر ۳۶ مبلغه و مبلغات، ۸ روحانی مستقر، ۴ امام محله و همچنین حدود ۴۰ الی ۵۰ مبلغ و روحانی بومی در شهرستان شهرکرد مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: همه مساجد شهر، مصلی، ورزشگاه تختی، گلزار شهدا و تپه نور شهدای شهرکرد و در شهرستان‌ها و روستاهای اطراف نیز همه مساجد و تکیه‌ها میزبان مردم در برگزاری مراسم شب‌های قدر هستند به طور کلی می‌توان گفت در ۸۷ نقطه شهرستان شهرکرد مراسم شب‌های قدر برگزار می‌شود .

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از دوسال وقفه در اجرای مراسمات سیاسی عبادی به واسطه ویروس کرونا امسال مراسم روز قدس در کل استان به صورت حضوری برگزار می‌شود و از همه روزه‌داران دعوت می شود تا در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول