اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سپاه پاسداران تحکیم کننده قدرت ملی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حرکت شتابنده سپاه در گام دوم انقلاب به سمت قوی شدن در همه ابعاد و توانمندسازی کشور بسیار قابل تقدیر است و سپاه با کارنامه درخشان در همه ابعاد تحکیم کننده قدرت ملی است.

سپاه پاسداران تحکیم کننده قدرت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برکات انقلاب و یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) است و امام خمینی(ره) با دوراندیشی و تدبیر حکیمانه در این خصوص، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات بیمه کردند.

وی افزود: سپاه پاسداران با نقش‌آفرینی در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب نقش مؤثری در پیشرفت و حرکت شتابنده کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های بلند داشته و امروز در گام دوم انقلاب سپاه با پویایی و مقتدرانه به سمت تحقق آرمان‌ها حرکت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: سپاه با تکیه بر مکتب اسلام ناب محمدی و اقتدا به سیره سیدالشهدا(ع) و تحت هدایت‌ها و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی و مردم‌داری و مردم‌باوری مایه افتخار امت اسلام و جهان اسلام است و نام مقدس سپاه در تاریخ همچون چراغ پرفروغ می‌درخشد.

دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: حرکت شتابنده سپاه در گام دوم انقلاب به سمت قوی شدن در همه ابعاد و توانمندسازی کشور بسیار قابل تقدیر است و سپاه با کارنامه درخشان در همه ابعاد تحکیم کننده قدرت ملی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سپاه با نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه‌های مختلف باعث گسترش گفتمان انقلاب، تفکر مقاومت و استکبارستیزی در اقصی نقاط جهان شده، گفت: توطئه‌های دشمنان استکباری و نظام سلطه به برکت مجاهدت‌های سپاه با شکست همه‌جانبه رو به رو شده است.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه پاسداران غیرتمند و شجاع با روحیه ولایتمداری و شهادت‌طلبی پیشتازانه و مبتکرانه با بصیرت و هوشمندی کامل در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم حماسه‌آفرینی می‌کنند، افزود: پاسداران غیور نهاد مقدس سپاه در طول ۴۳ سال گذشته نشان داده‌اند فدایی ملت و کشور و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی  تأکید کرد: دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار جهانی و حامیان صهیونیستی و کوک کش آنها با سپاه نشانه موفقیت‌های این نهاد مقدس و نقش‌آفرینی‌های حیاتی و اساسی سپاه در حفظ و تقویت بازدارندگی و اقتدار همه‌جانبه ملت و انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران افتخار ملت ایران و امت اسلام است و سپاه و پاسداران عزیز همچنان در اوج ایمان، صلابت، آگاهی، اراده همه‌جانبه لحظه‌ای از حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب و کشور و دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی دریغ نخواهند کرد.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف انقلاب با پویایی و نشاط به معنای واقعی پاسدار و حافظ انقلاب بوده و در همه عرصه‌هایی که کشور و ملت به آن احتیاج داشته‌اند سپاه افتخارات بزرگ و حماسه‌های ماندگاری خلق کرده است.

وی سپاه را عامل اقتدار نظام اسلامی و پشتیبان ملت و انقلاب خواند و گفت: سپاه برای رفع مشکلات مردم در همه صحنه‌ها مجاهدانه و مخلصانه در میدان خدمت‌رسانی حاضر است و امروز سپاه در سال‌های آغازین چهل‌واره دوم انقلاب در اوج اقتدار است.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه ولایتمداری، تکلیف‌مداری، مردم‌محوری و معنویت از ویژگی‌های برجسته سپاه است، افزود: کارنامه موفق سپاه در بخش‌های مختلف مؤید تلاش مخلصانه برای پیشرفت همه‌جانبه انقلاب و قوی شدن ایران اسلامی در همه ابعاد است.

مخلص‌الائمه با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران عامل توازن امنیت در جهان اسلام است، افزود: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح با تفکر ولایتمداری و انقلابی، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را رقم زده‌اند.

وی ادامه داد: کارنامه سپاه در جبهه‌های مختلف از جمله دفاعی، سازندگی، علم و فناوری، محرومیت‌زدایی، جبهه مقاومت، حل مشکلات مناطق محروم و حاشیه‌نشین و رفع آسیب‌های اجتماعی، نهضت کمک مؤمنانه، وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب و مبارزه با گروهک‌های تروریستی درخشان است و همین کارنامه، سپاه را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرت تبدیل کرده است.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: راه و مکتب سپاه برگرفته از سیره سیدالشهدا(ع) و نهضت حسینی(ع) است و این نهاد مقدس در طول حیات با برکت خود بزرگانی همچون سردار پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حماسه‌ساز مقاومت را تربیت نموده که نام و آوازه این سرداران به عنوان الگویی درخشان در بین تمام ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده است و بر تارَک تاریخ معاصر می‌درخشد.

نقش‌آفرینی‌های سپاه پاسداران دشمنان را در همه عرصه‌ها ناتوان کرده است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایتمداری، انقلابی گری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده و سپاه با نقش‌آفرینی‌های مؤثر پرچم حسینی زیستن و استکبارستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی اظهار کرد: حقیقت نابی که حضرت امام(ره) با بیان جمله «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و ترنم اندیشه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با بیان جمله «من از سپاه صد درصد راضی هستم» افتخاری بزرگ و مایه مباهات برای این نهاد مقدس و همه پاسداران است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسدار قرآن، اسلام، ولایت و مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه در این مسیر مجاهدانه و با روحیه شهادت‌طلبی گام برمی‌دارد و در دفاع از استقلال، اقتدار، امنیت انقلاب اسلامی در کشور و فراسوی مرزهای ایران عزیز همواره در میدان حضور دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی سپاه پاسداران را خدامحور، ولایت مدار، مردم‌باور، معنویت‌گرا، حامی مستضعفین و محرومین، پشتیبان واقعی مظلومین در سراسر عالم و دشمن کفر و ظلم خواند و افزود: کارنامه این نهاد مقدس در عرصه‌های گوناگون به‌ویژه مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدات و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی نشان از گوش به فرمان بودن پاسداران به ولایت فقیه و اهتمام ورزیدن به این راه و آرمان‌های این نهاد مقدس است و همواره بر این مسیر استوار و ثابت‌قدم می‌ماند.

کریمی با اشاره به اینکه سپاه نوکر و خادم ملت ایران است، گفت: آرزوی بزرگ پاسداران انقلاب شهادت در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر خدمت به مردم است و سپاه دشمنان را در همه عرصه‌ها ضعیف و ناتوان کرده و همه راهبردهای آنها را با شکست جدی مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی‌های رژیم مافیایی و تروریستی آمریکا و حامیان صهیونیستی و کودک کش آنها با نهاد مقدس سپاه برای مقابله با اقتدارآفرینی این نهاد انقلابی و مردمی، برای ایرانی و ایران عزیز است و تنها دشمنان زخم خورده از سپاه می‌توانند خدمات و نقش‌آفرینی‌های سپاه را نادیده بگیرند و آنها را وارونه جلوه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول