اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۲۱ کیلو حشیش از مسافر اتوبوس در «بیرجند»

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان‌جنوبی گفت: ماموران ایست و بازرسی علی‌آباد در بازرسی از وسایل مسافر اتوبوس ۲۱کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

کشف ۲۱ کیلو حشیش از مسافر اتوبوس در «بیرجند»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا شاهوردی» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان‌جنوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی علی‌آباد شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی هنگام بازرسی تکمیلی از اتوبوس در وسایل یکی از مسافران ۲۱ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

شاهوردی تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد لذا همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه های تاثیرگذار با پلیس نیز در کاهش جرائم نقش به‌سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول