اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رفع تصرف ۲۵ هزار مترمربع از اراضی دولتی مهرستان

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان گفت: ۲۵ هزار مترمربع از اراضی دولتی این شهرستان فروردین ماه سالجاری در راستای صیانت از حقوق بیت المال توسط یگان حفاظت رفع تصرف شد.

رفع تصرف ۲۵ هزار مترمربع از اراضی دولتی مهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، محمد سعید ملازهی امروز در جمع خبرنگاران در مهرستان اظهار داشت: ارزش اراضی رفع تصرف شده ۷۵ میلیارد ریال است که با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی اجرایی شد.

وی ادامه داد: یگان حفاظت راه و شهرسازی شهرستان مهرستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و ادارات شهرستانی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند.

ملازهی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان برای تماس و اطلاع‌رسانی شهروندان گرامی در مورد تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی دولتی تعیین شده است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول