اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پاسداران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: سپاه علاوه بر وظایف ذاتی خود در همه عرصه‌ها کمک حال بوده است، بنابر فرموده مقام معظم رهبری هرجا مشکلی پیش آید از سپاه انتظار کمک وجود دارد و پاسداران نیز در لبیک به این فرمان خوش درخشیده‌اند.

پاسداران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا مهدی شب گذشته در آستانه فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام (ره)  در جمع خبرنگاران گفت: آن نگاهی که حضرت امام (ره) نسبت به وقایع حال داشتند و آینده نگری ایشان در سال‌های اولیه انقلاب، باعث شکل گیری سپاهی شد که روز به روز درخشان‌تر و بالنده تر از قبل می‌شود. 

وی افزود: سپاه پاسداران امروز به گونه‌ای قوی‌تر از هر زمان همراه و همگام با انقلاب و رهبری به پیش می‌رود که دشمنان انقلاب و آزادی انسان‌ها اولین هدف و برنامه‌شان نابودی و حذف سپاه پاسداران است. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: همین تفکر و هدف دشمن نشان دهنده آن است که پاسداران غیور راه خود را درسته رفته‌اند و با ضربه‌ای که به قلب دشمنان وارد کرده‌اند روز به روز آنان را عصبانی‌تر و مایوس‌تر می‌کنند. 

 مهدی با تاکید بر اینکه سپاه علاوه بر وظایف ذاتی خود در همه عرصه‌ها کمک حال بوده است، گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری هرجا مشکلی پیش آید از سپاه انتظار کمک وجود دارد و پاسداران نیز در لبیک به این فرمان خوش درخشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران علاوه بر انجام وظایف تعریف شده ذیل فرماندهی کل قوا، در عرصه‌های مختلفی همچون ساخت و ساز منازل خصوصا برای اقشار نیازمند که به واسطه کوتاهی برخی مسئولان گذشته دچار مشکل بوده وارد میدان شده و با تعامل با نهادهای انقلابی اقدامات شایسته‌ای در این حوزه به یادگار گذاشته‌اند.

وی با اشاره به تقویت اردوهای جهادی و تبدیل شدن آنها به یک تشکل و هسته بیان کرد: این عزیزان جهادی بسیجی در هرکجا که مشارکت مردم نیاز باشد چه در سیل و زلزله، بازسازی خانه ها و .... پای کار هستند و بصورت آتش به اختیار در راستای اهداف انقلاب فعالیت می‌کنند.

  مهدی با بیان اینکه سپاه در حوزه ایجاد شغل و اعطای وام‌های اشتغال نیز اقدامات رضایت بخشی انجام داده است گفت: سپاه پاسداران در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در بحث کمک‌های مومنانه با حضور به موقع در میدان، کمک‌های مردمی را با همکاری دستگاه‌های دیگر به سمت و سوی صحیح هدایت کرد که این امر تا ریشه کن شدن فقر ادامه خواهد داشت. 

فرمانده سپاه ساوه اضافه کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز سپاه اقدامات اثرگذاری انجام دااده است و اکنون نیز در بحث کمپ‌ها برنامه ریزی جهت ورود را انجام خواهیم داد و همه اقدامات در حوزه جوانان برای جلوگیری از نفوذ دشمن به قلوب و اعتقادات این عزیزان خواهد بود. 

وی با تاکید بر حضور پر رنگ سپاه در رفع موانع و مشکلات مردم افزود: تجریباتی که تا امروز از حضور و تعامل سپاه با دستگاه های دیگر بدست آمده حاکی از اثرگذاری بالای این نهاد انقلابی است و از این به بعد نیز سپاه آمادگی هم افزایی بیشتر برای حل مشکلات مردم را خواهد داشت. 

به گفته مهدی تامین امنیت مرزهای کشور در کنار نیروی انتظامی، مبارزه با داعش و دشمنان در بیرون از مرزهای کشور نیز بخش دیگری از فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سالیان تشکل این نهاد بوده است. 

وی اضافه کرد: امروز سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی کشور را به مرزی از قدرت رسانده‌اند که دشمن حتی جرات چپ نگاه کردن به این کشور و دست اندازی به خاک ما را ندارد. 

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه پاسداران به اقتدار کاملی در حوزه های موشکی، دریایی، تجهیزات نظامی و .... رسیده‌اند تصریح کرد: امروز سپاه در کنار دیگر نهادهای نظامی زیر سایه ولایت با یک هدف و متحد در حال پیشروی است و با گذشت زمان به توانایی خود می افزاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول