اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امضای تفاهم نامه همکاری مرکز بین‌المللی رشد و دانشگاه پیام‌نور قشم برای توسعه دانش‌بنیان‌ها

تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز رشد سازمان منطقه‌آزاد قشم و دانشگاه پیام‌نور مرکز بین‌المللی قشم در راستای استفاده بهینه از امکانات و همکاری‌های متقابل، منعقد شد.

امضای تفاهم نامه همکاری مرکز بین‌المللی رشد و دانشگاه پیام‌نور قشم برای توسعه دانش‌بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، رئیس مرکز بین‌المللی رشد سازمان منطقه‌آزاد قشم امشب در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری ضمن اعلام حمایت‌ مجموعه مرکز رشد سازمان منطقه‌آزاد قشم از برنامه‌های حوزه‌های فناوری و پژوهشی دانشگاه، بر اهمیت همکاری‌های مشترک در حوزه ترویج و حمایت از کارآفرینی، ایده‌های برترو فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناوری دانش‌جویان و فارغ‌التحصیلان تاکید کرد.

کمال بیرامیان، اظهار داشت: این مرکز در معرفی و حمایت از ایده‌های نو، خلاقانه و دانش‌بنیان دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و صاحبان ایده، معرفی دستاوردهای دانشجویی و بومی و محلی، ایجاد زمینه مناسب و بسترسازی برای حمایت از نوآوری و خلاقیت، اشتغال‌آفرینی، کمک به خودکفایی صاحبان ایده‌های نو، کوشا بوده و بر حمایت تخصصی و علمی جامعه دانشگاه از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در مرکز و تبادل دانش و نیروی متخصص تأکید دارد.

در ادامه رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز‌بین المللی قشم ضمن اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام‌معظم رهبری بنام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» با بیان اینکه تحقق شعار سال یک تکلیف است، گفت: عمده این وظیفه بر عهده شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد در دانشگاه‌ها است و انعقاد این تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور قشم و مرکز رشد سازمان‌منطقه آزاد بسیار لازم و ضروری بود.

 مصطفی علی‌نقی‌زاده با اشاره به پیشرو بودن فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور در زمینه کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکارهای دانش‌بنیان براساس ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای، حمایت از فناوران و صاحبان ایده از طریق برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی به صورت آنلاین و حضوری بین مرکز رشد و دانشگاه با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از آموزشی، پژوهشی، اشتغال، فرهنگی، فناوری، فنی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص در این تفاهم نامه تاکید شده است.

 این نشست به میزبانی مرکز بین‌المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور روسای دو مرکز و تعدادی از اساتید دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول