اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه تاکسی های غرب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 از اجرای نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه در تاکسی های غرب تهران خبر داد.

نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه تاکسی های غرب تهران

به گزارش فارس، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 از اجرای نصب برچسب بارکد خوان جهت اخذ کرایه در تاکسی های غرب تهران خبر داد.

وی در این باره گفت: در جهت تسهیل در پرداخت کرایه تاکسی از سوی مسافران ‌و همچنین آشنایی شهروندان با نرخ های جدید عملیات  نصب بارکد خوان با اپلیکیشن های گوناگون قابل اجرا است.

وی ادامه داد: به دلیل افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مصوبه شورای شهر تهران و برای اینکه کرایه پیش از نرخ مصوب دریافت نشود این طرح به اجرا درمی آید و برای تمامی تاکسی های فعال در منطقه 22 از یک اردیبهشت ماه سال جاری این طرح مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

خدا بخشی عنوان کرد: یکی از مهم ترین خطوط تاکسی رانی غرب تهران خط میدان المپیک به میدان صادقیه و همچنین در خطوط پایانه مترو چیتگر نیز همه روزه هزاران نفر از شهروندان تردد دارند.

وی افزود: در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و‌ همچنین جلوگیری از بروز هر گونه سوالی در این حوزه، نصب برچسب بارکد خوان در سطح وسایل حمل و‌نقل عمومی منطقه به سرعت انجام و‌ عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول