اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رونمایی از تابلوی میدان شهیدان عطار در بلوار محتشم کاشانی قم

تابلوی مزین به نام شهیدان فاضل و قاسم عطار با حضور خانواده معظم این شهدای والامقام به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم رونمایی شد.

رونمایی از تابلوی میدان شهیدان عطار در بلوار محتشم کاشانی قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین رونمایی از تابلوی مزین به نام شهیدان فاضل و قاسم عطار با حضور خانواده معظم این شهدای والامقام، ذاکریان فرماندار قم، ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، محمدرضاخانی مدیر منطقه یک شهرداری، خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

این مراسم از مجموعه برنامه‌های کوچه شهید و نصب پلاک مزین به اسامی شهدا در سطح شهر است که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

میدان شهیدان عطار در بلوار محتشم کاشانی واقع‌شده که مراسم رونمایی از تابلوی شهیدان عطار با حضور خانواده معظم این شهیدان برگزار و از خانواده این شهیدان والامقام تجلیل و تابلوی مزین به نام شهیدان فاضل و قاسم عطار رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم انگشتر مقام معظم رهبری به پاس تجلیل از تلاش‌های حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقامه نماز در قم به وی اهدا شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول