اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۲۰۰ شرکت فناور کرمانشاه آماده تجاری‌سازی هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: نزدیک به ۲۰۰ شرکت فناور آماده تجاری‌سازی داریم که باید از نظر زیرساختی، تامین مالی و لینک شدن با بخش صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان که قابلیت صادرات، فروش و بازاریابی دارند، حمایت شوند.

۲۰۰ شرکت فناور کرمانشاه آماده تجاری‌سازی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری ۹ سال از ۱۰ سال اخیر را در نامگذاری سال‌ها تأکید ویژه‌ای بر کلید واژه «اقتصاد» و «تولید» داشتند که بیانگر اهمیت این موضوعات در تحریم‌های ظالمانه است که باید خروجی آن به افزایش تولید، افزایش درآمد به سرانه، کاهش تورم و کاهش نرخ بیکاری منجر شود.

وی ادامه داد: امسال هم در ادامه نامگذاری‌ها، سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است. این نامگذاری سال به معنای فراموش شدن نامگذار‌ی‌های سال‌های گذشته نیست و همچنان باید مورد توجه باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استاندار تأکید ویژه‌ای بر تحقق سال داشتند براین اساس ستاد هماهنگی و عملیاتی اقتصاد دانش‌بنیان در استان شکل گرفته که برنامه‌های خوبی در این حوزه دیده شده است.

وی گفت: یکی از این برنامه‌ها تقویت واحدهای موجود از حیث دانش‌بنیان شدن است تا به شرکت دانش‌بنیان ورود کنند چون دانش‌بنیان کردن به ارتقا بهره‌برداری، کاهش هزینه‌ها و... منجر می‌شود.

باباخانی تصریح کرد: تعدادی واحدهای فناور داریم که مستعد تجاری‌سازی و دانش‌بنیان هستند که در این فاز هم ورود خواهیم کرد. نزدیک به ۲۰۰ شرکت فناور آماده تجاری‌سازی داریم که باید از نظر زیرساختی، تامین مالی و لینک شدن با بخش صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان که قابلیت صادرات، فروش و بازاریابی دارند، حمایت شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول