اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زندانیان استان زنجان آموزش فرشبافی می‌بینند

اتعقاد تفاهم نامه بین مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان زمینه اشتغال زندانیان در حوزه فرش را فراهم کرد.

زندانیان استان زنجان آموزش فرشبافی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با انعقاد تفاهم‌نامه بین مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان، زمینه اشتغال زندانیان در حوزه فرش استان فراهم شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این باره گفت: این تفاهم‌نامه بر مبنای استفاده از ظرفیت هنر صنعت فرش در راستای اشتغالزایی برای زندانیان و آموزش‌های لازم برای دوران پس از زندان و اشتغال پایدار آنها منعقد شده است.

ناصر فغفوری تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه زمینه همکاری بین دو اداره کل در بحث ارائه آموزش‌های تخصصی و عمومی بین مربیان و افراد کارآزموده توسط تشکل‌های فعال در استان به زندانیان مبتدی و حرفه‌ای مطرح شد که بر این اساس افراد مبتدی به آموزش‌های حرفه‌ای و افراد حرفه‌ای به آموزش‌های به‌روز مجهز خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تفاهم‌نامه سرآغازی برای بهره‌مندی زندانیان از اشتغال و درآمدزایی در دوران زندان و پس از آن طراحی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فرش در استان و در سطح کشور با استفاده از این ظرفیت‌ها و استفاده از امکانات اداره کل زندان‌ها در اشتغالزایی زندانیان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.

وی خاطرنشان ساخت: بر این اساس مقرر شد اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی به عنوان عضو ثابت در گروه کاری فرش دستباف استان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول