اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سپاه ۴ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی کرمانشاه توزیع کرد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۴ هزار بسته معیشتی اهدائی از سپاه نبی اکرم(ص) بین مددجویان بهزیستی در تمام شهرستان‌های استان براساس اولویت نیاز و گزارشات مددکاری توزیع شد.

سپاه ۴ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی کرمانشاه توزیع کرد

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت پویش ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان، ۴ هزار بسته معیشتی اهدائی از سپاه نبی اکرم(ص) بین مددجویان بهزیستی در تمام شهرستان‌های استان براساس اولویت نیاز و گزارشات مددکاری توزیع شد.

وی ادامه داد: پویش ضیافت مهربانی از ابتدای ماه مبارک رمضان، به منظور کمک به نیازمندان، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و افراد در معرض آسیب آغاز و تا عید فطر ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه هدف از این پویش را تهیه سبد کالا و مایحتاج ضروری مددجویان عنوان کرد و افزود: خیرین نوع‌دوست استان و تمامی کسانی‌که قصد دارند در این کار خیر شرکت کنند می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۱۶ رقمی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ و یا کد دستوری: ۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۰۷# و یا شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ واریز کنند.

انتهای پیام/پ/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول