اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمهیدات صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز فراهم شده است

فرماندار سرپل‌ذهاب: تمهید مقدمات برگزاری صعود به ارتفاعات بازی‌دراز با تشکیل ۶ کمیته مختلف و شرح وظایف آن در حال انجام است.

تمهیدات صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نورالدین فرزادی‌پور فرماندار سرپل‌ذهاب و حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امام جمعه این شهرستان امروز در آستانه فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی ارتفاعات بازی دراز  از روند تمهیدات مقدمات برگزاری این همایش بزرگ بازدید کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب در حاشیه این بازدید در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز باحضور جمع کثیری از یادگاران دفاع مقدس و رهروان شهداء و بسیجیان در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمهید مقدمات برگزاری این مراسم با تشکیل ۶ کمیته مختلف و شرح وظایف آن در حال انجام است.

فرزادی‌پور از تمام علاقمندان و مشتاقان جبهه و شهادت دعوت کرد با قدوم مبارک خود برای شرکت در این همایش بزرگ معنوی ما را مفتخر به حضور سبزشان در شهرستان سرپل‌ذهاب کنند.

*اردو راهیان نور توطئه‌‏های دشمن را خنثی می‏‌کند

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب نیز در ادامه، تصریح کرد: بعد از دوسال وقفه خدا را شاکریم که مراسم صعود سراسری راهیان نور به ارتفاعات بازی‌دراز امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام شهرستان مهیای میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور، یادگاران دوران دفاع مقدس و رهروان شهداء می‌شوند و تمهید مقدمات لازم از روزهای قبل در حال انجام است.

 امام جمعه سرپل‌ذهاب با بیان اینکه راهیان نور فرصت بسیار خوبی را برای آشنایی نسل جوان و نوجوان کشور با روحیه جبهه و شهادت و فرهنگ ایثار و مقاومت ایجاد کرده است، گفت: باید به درستی از این فرصت استفاده کرد.

وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب امروز تمام توان خود را برای به انحراف کشاندن افکار و اعتقادات نسل جوان کشور به کار بسته‌اند، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی جامعه به‌ خصوص نسل جوان و نوجوان با استفاده از ظرفیت راهیان نور و در برنامه‌هایی همچون بازی‌دراز می‌تواند منجر به تبلیغ ارزش‌ها شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازد.

وی یادآور شد: مجموعه سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب از مدت‌ها پیش در حال تمهید مقدمات برگزاری این همایش بزرگ هستند و سایر ادارات نیز به همکاری با مجموعه سپاه آمده‌اند که جای تقدیر دارد. 

فاطمی‌نسب گفت: مقام معظم رهبری امروز فرمان به جهاد تبیین داده است و قطعا آجر و پاداش جهاد تبیین کمتر ازجهاد در جبهه و جنگ نیست و این اجتماع بزرگ مردمی در بازی دراز می‌تواند فرصتی ارزشمند برای جهاد تبیین باشد که باید از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/پ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول