اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

قول مساعد یک بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی

در پاسخ به پیشنهاد استاندار خراسان‌جنوبی ، بانک صادرات کشور برای حمایت از واحدهای تولیدی شاخص استان قول مساعد داد.

قول مساعد یک بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی به منظور تسهیل و تسریع  در پرداخت تسهیلات دو مجموعه بزرگ صنعتی استان با مدیرعامل بانک صادرات کشور دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، خواستار حمایت بانک صادرات از  تکمیل طرح توسعه کویر تایر و راه‌اندازی پروژه کاشی پرسلان زیگورات در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه با اجرای این دو طرح  بزرگ صنعتی زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر در استان ایجاد می‌شود، تأکید کرد: فعال شدن این دو واحد صنعتی و اشتغالزایی قابل توجهی که به همراه دارند در حقیقت عینیت بخشیدن به شعار سال است.

قناعت ضمن دعوت از مدیرعامل بانک صادرات برای سفر به خراسان‌جنوبی، خاطرنشان کرد: این حضور و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان از نزدیک مطمئناً منجر به سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌تر بانک صادرات در خراسان‌جنوبی خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات نیز با تأکید بر وجود محدودیت‌های منابع بانکی، در خصوص تخصیص و آزادسازی تسهیلات طرح‌های مذکور قول مساعد داد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول