اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نظر سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت بوکس اصفهان

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بوکس اصفهان رو به رشد و در حال ترقی‌ است اما سال‌ها بوکس اصفهان با افت قابل توجهی رو‌به‌رو بوده است.

نظر سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت بوکس اصفهان

علی‌رضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص شرایط بوکس اصفهان اظهار داشت:‌ بعد از سال‌ها قهرمانی جدید به نام علی‌اصغر افشاری که در قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۰ در کشور امارات موفق به کسب مدال نقره شد، پا به عرصه قهرمانی بوکس اصفهان گذاشته است.

وی ادامه داد: بوکس اصفهان رو به رشد و در حال ترقی‌ است اما سال‌ها بوده که بوکس اصفهان با افت قابل توجهی رو‌به‌رو بوده و بعد از جدایی من فرد دیگری را در تیم ملی نداشتیم.

استکی تصریح کرد: مشکلات و عدم حضور بوکسور‌های اصفهانی در تیم ملی باز به زیر‌ساخت‌های ورزش اصفهان، وضعیت مالی هیأت بوکس و برنامه‌ریزی‌های هیأت که همسو و هماهنگ با هم باشند، مربوط می‌شود و الآن کمی بهتر شده و امیدواریم نفرات بیشتری از اصفهان به تیم ملی بپیوندند.

سرمربی اصفهانی تیم ملی بوکس بیان کرد: چون لیگ بوکس حرفه‌ای در کشور وجود ندارد، باشگاه‌های استان رغبتی برای تیم‌داری در این ورزش جذاب نداشته‌اند ولی با این وجود در حال همکاری با باشگاه‌های بزرگ اصفهان برای حضور در لیگ بوکس کشور هستیم چرا که استان اصفهان یک شهر صنعتی است و این خود برای جذب حامی مالی مؤثر است؛ سعی می‌کنیم تیم اصفهان را با بازیکنان بومی راهی رقابت‌های کشوری و جهانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه بوکس باید زیرساختی و به روش گلخانه‌ای عمل کرد تا بتوان در آینده در این ورزش جذاب حرف برای گفتن داشته باشیم، همچنین سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه باید با قدرت انجام بپذیرد؛ باید شرایط نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گرد هم آیند تا بتوان شاهد رشد روز‌افزون این ورزش باشیم.

استکی در پایان گفت: امیدواریم با درایتی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیأت بوکس استان و فدراسیون بوکس دارند، روی مسائل فنی که در بوکس است، بیشتر اشراف پیدا کنیم و بتوانیم ورزش بوکس را در آینده نه چندان دور در اصفهان مجدد زنده کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول