اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمیته «جهاد تبیین» در شورای ائتلاف استان سمنان تشکیل شد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان از تشکیل کمیته «جهاد تبیین» در شورای ائتلاف استان خبر داد.

کمیته «جهاد تبیین» در شورای ائتلاف استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان امروز در دیدار اعضای این شورا با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان، ضمن برشمردن ابعاد مختلف توفیقات مثبت نیروهای انقلابی در استان اظهار کرد: هم‌اکنون ظرفیت‌های خوبی در شورای ائتلاف استان سمنان به وجود آمده و با شناسایی و سرمایه‌گذاری روی نیروهای جوان، متخصص، انقلابی و متعهد تمام سعی خود را در راستای پیشرفت و توسعه استان به کار بسته‌ایم.

هادیان افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان ضمن فعال کردن کمیته‌های هشت‌گانه از جمله کمیته‌های سیاسی، جوانان، بانوان، احزاب، اقتصادی، اجتماعی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ایثارگران و رزمندگان، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری نسبت به تشکیل کمیته «جهاد تبیین» اقدام کرده است.

وی بیان کرد: همچنین شورای ائتلاف استان سمنان در شهرستان‌ها فعال شده و در حال بازسازی، ترمیم و تکمیل بوده و برای برگزاری مجامع آماده می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: پشتیبانی مردمی از گفتمان انقلاب، امام و رهبری، تبیین و حمایت از دیدگاه و برنامه‌های دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی، تلاش برای ایجاد وحدت و انسجام همه جریان‌های انقلابی در استان و ایجاد حلقه وصل مردم و دولت از مهم‌ترین وظایف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است.

هادیان بیان کرد: با برگزاری جلسات شورای استان، شهرستان‌ها و کمیته‌ها به‌صورت منظم و مستمر در حال پیگیری و اجرای این اهداف هستیم.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول