اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ارتش ایران در تمام صحنه‌ها در کنار مردم است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ارتش را بدین جهت یک ارتش مردمی می‌نامند چون در تمام صحنه‌ها در کنار مردم است.

ارتش ایران در تمام صحنه‌ها در کنار مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز در دیدار  با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش و ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین اظهارداشت: ارتش امروز یک نیروی مردمی، مکتبی و ولایتمدار در رکاب رهبری است.

وی ابراز داشت: امروز ارتش قدرت بازدارندگی و اقتدار بالایی در منطقه دارد و کسی جرات نمی‌کند به کشور ما چپ نگاه کند. 

سردار ناظری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح امروز بهترین و افتخارآمیزترین دوران خود را تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا و ولی امیر مسلمین سپری می‌کنند، افزود: بزرگترین افتخاری که امروز نیروهای مسلح دارند، پیروی از فرماندهی معظم کل قوا است. 

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: ارتش را بدین جهت یک ارتش مردمی می‌نامند چون در تمام صحنه‌ها در کنار مردم است، در شیوع ویروس کرونا شاهد بودید بلافاصله بعد از ابلاغ فرامین مقام معظم رهبری از طریق ستاد کل نیروهای مسلح، نیروهای مسلح از جمله ارتشیان در کنار مدافع سلامت ایستادند و در خدمت رسانی بسیار عظیمی را در حوزه کرونا انجام دادند و بعضا سلامت خود را فدای سلامت مردم کردند و جان خود را از دست دادند و یک برگ درخشان دیگر بعد ازو دوران پرافتخار دفاع مقدس ثبت و ضبط کنند. 

سردار ناظری در ادامه به کمک رسانی‌های ارتش در حوادث طبیعی اشاره کرد و گفت: اولین رده‌هایی که به فریاد مردم می‌رسند ارتشیان، سپاهیان و نیروهای مسلح هستند و به این جهت است که امروز مردم ارتش را از خود و در کنار خودشان می‌دانند. 

سردار ناظری عنوان کرد: امروز ارتش در مقابل استکبار است و هر جایی که استکبار و زورگویی باشد ارتش برای مقابله در آنجا قرار دارد که این همان روحیه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است. 

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش در مکتب سردار دل‌ها قرار دارد، اظهار داشت: امروز ارتش در مسیر سرداران سرافرازی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید صیاد شیرازی گام بر می‌دارد که مایه افتخار و عزت برای کشور عزیزمان هستند و اینها برگ زرین افتخارات این بزرگواران است. 

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول