اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اجرای 28000 پروژه در آذربایجان‌‌غربی و کردستان

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران از اجرای 28 هزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی در دو استان کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.

اجرای 28000 پروژه در آذربایجان‌‌غربی و کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ضیاءالدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران امروز در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران احداث یک هزار واحد مسکونی مددجویی آذربایجان‌غربی و کردستان، ضمن قدردانی مسئولان بسیج سازندگی دو استان، اظهار داشت: سپاه با همه رده‌ها و با تمام توان خود برای محرومیت زدایی وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های سپاه نیز برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند، گفت: هر پاسدار به این مقوله واقف است که قبل از انجام وظیفه سازمانی خود، باید در زمینه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری گام بردارد، خوشبختانه سپاه در این زمینه موفق عمل کرده است.

 مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران  تصریح کرد: در این ۲ استان ۱۰ هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی و ۱۷ هزار پروژه غیرعمرانی اجرا شده است، که در مجموع ۲۸ هزار پروژه را شامل می‌شود که با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان اجرا شده اند.

این مقام مسوول به احداث خانه عالم، مدرسه، راه، پل، سیل بند، آب بند، مجتمع فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و بیان کرد: همچنین ۱۵ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی و کردستان در مناطق حاشیه ای توزیع شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در سه هزار و ۵۰۰ روستا اجرا شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه ها در مناطق صعب العبور و دوردست اجرا شده، به طوری که فاصله بعضی روستاها تا شهر حداقل ۱۷ ساعت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول