اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرماندار اصفهان: دادگاه تجدیدنظر ابطال انتخابات شورای بهارستان را تایید کرد

فرماندار اصفهان با اشاره به ابطال انتخابات شورای شهر بهارستان، گفت:رأی شعبه بدوی دیوان عدالت اداری نقض و شکایت نامزدان رد شد و انتخابات شورای شهر بهارستان باطل می‌باشد و در ۴ سال آینده، در بهارستان، شورای شهر نخواهیم داشت.

فرماندار اصفهان: دادگاه تجدیدنظر ابطال انتخابات شورای بهارستان را تایید کرد

محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با آخرین وضعیت انتخابات بهارستان و سرانجام دادنامه شعبه بدوی دیوان عدالت اداری درباره رد ابطال انتخابات شورای اسلامی بهارستان اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی در شهر بهارستان دارای تخلفات زیادی بود و به همین دلیل هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان و در استان، نتیجه انتخابات شورای اسلامی بهارستان را ابطال کردند.

وی ادامه داد: تعدادی از نامزدان به دیوان عدالت اداری اعتراض کردند و شعبه بدوی دیوان عدالت اداری این ابطال را نقض کرد و پرونده به شعبه تجدیدنظر رفت؛ با استدلال‌های ارائه شده به شعبه تجدیدنظر، این شعبه، دادنامه شعبه بدوی را رد و حکم به رد شکایت صادر کرد و عملا ابطال انتخابات شورای اسلامی بهارستان پابرجاست.

احمدی تصریح کرد: طبق این حکم، بهارستان شورای شهر نخواهد داشت و طبق روالی که در چندماه گذشته طی شده، به مدت ۴ سال استاندار اصفهان به عنوان قائم مقام شورا، مسؤولیت و اختیارات شورا را برعهده خواهد گرفت.

فرماندار اصفهان در پاسخ به سوالی در خصوص قطعیت حکم مذکور، تأکید کرد: رأی شعبه بدوی دیوان عدالت اداری نقض و شکایت نامزدان رد شد و انتخابات شورای شهر بهارستان باطل می‌باشد و در ۴ سال آینده، در بهارستان، شورای شهر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول