اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اقتدار و عزت امروز ایران به واسطه وجود ارتش و نیروهای مسلح است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) با تثبیت ارتش در حقیقت اقتدار انقلاب اسلامی را حفظ کرد و اگر نیروهای مسلح و ارتش دلاور نبودند اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به دست نمی‌آمد.

اقتدار و عزت امروز ایران به واسطه وجود ارتش و نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مراسم رژه نیروهای مسلح و ارتشیان سرافراز که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تثبیت ارتش در حقیقت اقتدار انقلاب اسلامی را حفظ کرد و اگر نیروهای مسلح و ارتشیان دلاور نبودند اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به دست نمی‌آمد.

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راه خداوند جهاد می کنند و با سلاح ایمان به پیکار دشمنان رفته و این مهم، نکته تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با کشورهای دیگر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رابطه نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا یک رابطه صمیمی و ولایت مدارانه بوده و این مهم یکی از نمودهای اعتقادی و دینی بودن نیروهای مسلح است.

قریشی با اشاره به اینکه ارتش کشورمان نسبت به همه نیروهای مسلح در دنیا ممتاز است، اضافه کرد: ارتش ایران تفاوتی بسیار فاحش با دیگر ارتش‌های جهان دارد و آن، حفاظت از دین مبین اسلام و دفاع از استقرار احکام الهی است.

وی یادآور شد: لشگریان خدا برای دفاع و استقرار احکام الهی در جهان به میدان جنگ می‌روند و از همین روست که جایگاه ارتش در نظام اسلامی ایران در اوج است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا، نگاهی پدرانه و توام با عطوفت و مهر به فرماندهان ارتش دارند و از این روست که عشق و ارادت فرماندهان به فرمانده کل قوا به صمیمیت و تبعیتی بی‌مثال انجامیده است.

قریشی با اشاره به دفاع امام راحل از ارتش در مقابل توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و آینده نگری و تعیین ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش، جایگاه ارتش را در میان مردم و ساختار نظام تثبیت کرد.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: دشمنان همواره در صدد توطئه و ضربه به ایران هستند اما با لطف خدا و آمادگی نیروهای مسلح همواره ناکام هستند.

وی افزود: ارتشیان با دفاع جانانه از جان و مال و ناموس نشان دادند همواره فدایی ملت هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش ادامه داد: امام راحل توطئه دشمنان را ناکام و طرحی راهبردی را برای دفاع همه جانبه و صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران تدبیر کردند.

حاجیلو تصریح کرد: امروز ارتش سرافراز ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت حافظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: رضایت امام خمینی (ره) از اقدامات نیروی زمینی ارتش یک مدال افتخار برای ارتشیان سرافراز است و رهبر معظم انقلاب نیز ماموریت‌های ارتش را مصداق آیه شریفه «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» دانستند.

در این آیین، خودروهای مربوط به ارتش و نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول